“Fantastisk mat, middelmådig service”

Hereford & Friends Steakhouse
Vurdert som nr. 24 av 86 Restauranter i Sandnes
Anmeldt 30. juli 2021

Først og fremst veldig god mat. Bestilte indrefilet på deling som kom oppkjært på en trefjøl. Ekstremt mørt og godt kjøtt, bra tilbehør. Veldig god creme brulee.

Opplevde likevel at vi ikke ble helt sett av servitørene. Ingen som spurte om vi var fornøyd med maten ( kan bare være en liten glipp), og måtte nesten pushe påfyll i glassene og dessert siden ingen spurte om vi ønsket noe mer. Ble også sittende med en del tomme glass på bordene.

Totalt var vi veldig fornøyde og kommer garantert igjen.

Takk, Tobtha

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Var innom en midtuke i fellesferien.

Startet med å vente 10 min på å ta bestilling (uten forfriskning når vi kom inn). Forretten (tempura scampi + brød) kom etter 30 min.

Tok 23 min fra forrett var ferdigspist til det ble ryddet av bordet. Vi måtte be de rydde. Ingen korr. med servitør underveis. Tydelig høyt stressnivå på alle som var på jobb. Bare kastet maten på bordene etterhvert som det var ferdig. Kunne like gjerne bært McDonalds, ikke en god biffrestaurant.

Ca 25 min senere kom hovedrett. Jeg måtte purre på tilbehør til biff som kom seks min senere. Fikk ny runde drikke (etter at jeg gav beskjed at vi hadde hatt tomme glass i over en halv time), men uten at de tok med gamle glassene.

Oppsummert: god mat, ok minus pris, forferdelig service

1  Takk, Kim K
Tommy S, Eier på Hereford & Friends Steakhouse, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2021

Hei Kim har sendt deg melding på innbox her inne.

Anmeldt 14. mai 2021 via mobile enheter

Supergod pepperbiff og peppersaus. Vi valgte en spansk Rioja som passet perfekt til. Ungene hadde Spareribs og burger, veldig fornøyde de og. Kommer gjerne tilbake

Dato for besøk: april 2021
Takk, kathrinenessem
Anmeldt 26. mars 2021

Var veldig imponert av Steinbit tallerken. At en topp biffresturant serverer så god fisk var litt overraskende og svært positivt! Ellers var servicen topp, og vi manglet aldri noe på bordet. God drikke til maten, og gode drinker etterpå. Går fint an å ta en helaften her:-)

Dato for besøk: mars 2021
Takk, Olav M
Anmeldt 6. desember 2020 via mobile enheter

La meg først si at jeg liker dette stedet godt, maten er god og lokalene er intime og fine. Dette gjør selvsagt at jeg kommer igjen og igjen. Det blir nok veldig lenge til neste gang nå. Maten er fremdeles god, og lokalene flotte, men skal det ikke holdes avstand i disse tider??? Man sitter jo som sild i tønne, og utenom håndsprit ved inngangen, kunne jeg ikke se noen «coronatiltak» skal det ikke være minst en meter?? Her er alt som før og alle bord blir brukt. Jeg er i utgangspunktet veldig positiv til å støtte lokale restauranter nå under denne vanskelige tiden, men jeg hadde virkelig trodd jeg ville føle meg trygg på at avstanden mellom gjestene ville være i henhold til gjeldende regler, er dette forresten lov? Mulig vi har misforstått noen regler, for her var det 60-70 cm, toppen.
Best å holde seg hjemme!
Jeg hadde og på forhånd sendt mail for å forsikre meg om at restauranten serverer pinnekjøtt, noe de svarte at de gjorde og jeg gledet meg. Fikk vi pinnekjøtt? Not....

Dato for besøk: desember 2020
Takk, lottaterracotta

Reisende som så på Hereford & Friends Steakhouse, så også på

Har du vært i Hereford & Friends Steakhouse? Del dine erfaringer!