“Kjempegod biffrestaurant”

Hereford & Friends Steakhouse
Vurdert som nr. 23 av 86 Restauranter i Sandnes
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Førsteklasses biffrestaurant! Mørt kjøtt, godt tilbehør og hyggelig betjening i en fin atmosfære.
Vi spiste helstekt indrefilet av storfe, med ostegratinert brokkoli og hvitløkspoteter med herefords Madagaskar peppersaus. Knallgodt!
Her kommer vi garantert tilbake neste gang vi er i Sandnes

Takk, Simoniniravn

Anmeldt 30. juli 2021

Først og fremst veldig god mat. Bestilte indrefilet på deling som kom oppkjært på en trefjøl. Ekstremt mørt og godt kjøtt, bra tilbehør. Veldig god creme brulee.

Opplevde likevel at vi ikke ble helt sett av servitørene. Ingen som spurte om vi var fornøyd med maten ( kan bare være en liten glipp), og måtte nesten pushe påfyll i glassene og dessert siden ingen spurte om vi ønsket noe mer. Ble også sittende med en del tomme glass på bordene.

Totalt var vi veldig fornøyde og kommer garantert igjen.

Takk, Tobtha
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Var innom en midtuke i fellesferien.

Startet med å vente 10 min på å ta bestilling (uten forfriskning når vi kom inn). Forretten (tempura scampi + brød) kom etter 30 min.

Tok 23 min fra forrett var ferdigspist til det ble ryddet av bordet. Vi måtte be de rydde. Ingen korr. med servitør underveis. Tydelig høyt stressnivå på alle som var på jobb. Bare kastet maten på bordene etterhvert som det var ferdig. Kunne like gjerne bært McDonalds, ikke en god biffrestaurant.

Ca 25 min senere kom hovedrett. Jeg måtte purre på tilbehør til biff som kom seks min senere. Fikk ny runde drikke (etter at jeg gav beskjed at vi hadde hatt tomme glass i over en halv time), men uten at de tok med gamle glassene.

Oppsummert: god mat, ok minus pris, forferdelig service

1  Takk, Kim K
Tommy S, Eier på Hereford & Friends Steakhouse, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2021

Hei Kim har sendt deg melding på innbox her inne.

Anmeldt 14. mai 2021 via mobile enheter

Supergod pepperbiff og peppersaus. Vi valgte en spansk Rioja som passet perfekt til. Ungene hadde Spareribs og burger, veldig fornøyde de og. Kommer gjerne tilbake

Dato for besøk: april 2021
Takk, kathrinenessem
Anmeldt 26. mars 2021

Var veldig imponert av Steinbit tallerken. At en topp biffresturant serverer så god fisk var litt overraskende og svært positivt! Ellers var servicen topp, og vi manglet aldri noe på bordet. God drikke til maten, og gode drinker etterpå. Går fint an å ta en helaften her:-)

Dato for besøk: mars 2021
Takk, Olav M

Reisende som så på Hereford & Friends Steakhouse, så også på

Har du vært i Hereford & Friends Steakhouse? Del dine erfaringer!