“Mat”

Hereford & Friends Steakhouse
Vurdert som nr. 24 av 86 Restauranter i Sandnes
Anmeldt 4. august 2021

Jeg var å spiste en entrecôte 200g og biffen min var 110% perfekt stekt, fikk med en bakt potet med smør og litt maldon over.
Biffen blei servert med bearnase saus.
Servitørene var oppmerksom og spurte om maten smakte og passet på at jeg hadde nokk drikke i glasset mitt.
Jeg kommer garantert til og anbefale denne plassen og komme tilbake.

Takk, 530sigurdr

Anmeldt 3. august 2021

Beste maten jeg har spist på lenge! Sammen med god vin er Hereford uslåelig i sin sjanger. Anbefales!

Takk, Rebeccamkp
Anmeldt 2. august 2021

Vi var en familie på 3 som valgte indrefilet og entrecôte.
Både mat, service og opplevelse totalt var av ypperste kvalitet.
Vi kommer tilbake neste gang vi er I byen!!

Takk, haraldhZ6121CL
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Førsteklasses biffrestaurant! Mørt kjøtt, godt tilbehør og hyggelig betjening i en fin atmosfære.
Vi spiste helstekt indrefilet av storfe, med ostegratinert brokkoli og hvitløkspoteter med herefords Madagaskar peppersaus. Knallgodt!
Her kommer vi garantert tilbake neste gang vi er i Sandnes

Takk, Simoniniravn
Anmeldt 30. juli 2021

Først og fremst veldig god mat. Bestilte indrefilet på deling som kom oppkjært på en trefjøl. Ekstremt mørt og godt kjøtt, bra tilbehør. Veldig god creme brulee.

Opplevde likevel at vi ikke ble helt sett av servitørene. Ingen som spurte om vi var fornøyd med maten ( kan bare være en liten glipp), og måtte nesten pushe påfyll i glassene og dessert siden ingen spurte om vi ønsket noe mer. Ble også sittende med en del tomme glass på bordene.

Totalt var vi veldig fornøyde og kommer garantert igjen.

Takk, Tobtha

Reisende som så på Hereford & Friends Steakhouse, så også på

Har du vært i Hereford & Friends Steakhouse? Del dine erfaringer!