“Fantastisk mat”

Hereford & Friends Steakhouse
Vurdert som nr. 24 av 84 Restauranter i Sandnes
Anmeldt 20. august 2021

Var på hereford å fikk en fantastisks 3 retters

Anbefales på det sterkeste beste biffen i byen

Takk, KentEgilH

Anmeldt 7. august 2021

Var her med en vennegjeng i slutten av juli. Fantastisk service, kanon vin, perfekt biff og nydelig bearnaise saus. Her kommer vi garantert tilbake.

Takk, Jany1994
Anmeldt 6. august 2021

Svært god kundeservice og mat til rimelig pris. Hyggelige og hjelpsomme servitører. Vil anbefale alle som er i Stavanger å ta turen innom

Takk, 527amalies
Anmeldt 5. august 2021

Veldig god mat, hadde biff, bakt potet og en kjempe god saus. Et fantastisk måltid og veldig service innstilt personale. Kommer garantert tilbake neste gang vi e i Sandnes.

Takk, AnneH2650
Anmeldt 4. august 2021

Jeg var å spiste en entrecôte 200g og biffen min var 110% perfekt stekt, fikk med en bakt potet med smør og litt maldon over.
Biffen blei servert med bearnase saus.
Servitørene var oppmerksom og spurte om maten smakte og passet på at jeg hadde nokk drikke i glasset mitt.
Jeg kommer garantert til og anbefale denne plassen og komme tilbake.

Takk, 530sigurdr

Reisende som så på Hereford & Friends Steakhouse, så også på

Har du vært i Hereford & Friends Steakhouse? Del dine erfaringer!