“Frister ikke tvil gjentagelse”
Anmeldelse av Domino's

Ingen bilder tilgjengelig
Har du et bilde?
Legg det til.
Domino's
Vurdert som nr. 73 av 87 Restauranter i Sandnes
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Pizza ok, men ikke mer. Når kassepersonal er lite imøtekommende, og ikke engang møter blikk til kunde, sitter jeg igjen med meget dårlig totalopplevelse.

1  Takk, Marian19712015

Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Ok mat, men elendig service! Fikk beskjed det skulke ta 16 minutter å få pizzaen, tok 50 minutter. Ingen unnskyldning eller forklaring hvorfor den ble så forsinket.

Takk, 505siljek
Anmeldt 7. juli 2018 via mobile enheter

Pizza smakte godt. Men vi kom i fint sommervær og sol og skulle sitte ute, alle bordene var fulle av søppel og ikke vasket. Måtte rydde oss plass og fikk pizza i eske...

Dato for besøk: juni 2018
Takk, AtleR_13
Anmeldt 10. mai 2018 via mobile enheter

Bestilte take away. Rask levering. Kjempegod glutenfri pizza. Valgte Veggie Supreme med chili. Kan anbefales.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, annemaysk
Anmeldt 21. januar 2018

Ligger sentralt til midt i Sandnes.
Helt ok pizza, men ikke verdt pengene dessverre.
Ikke en koselig restaurant.
Dersom en spiser der, må en hente pizzaen selv i kassen, og får ikke tallerken eller lignende.

Dato for besøk: januar 2018
1  Takk, worldwider41

Reisende som så på Domino's, så også på

Har du vært i Domino's? Del dine erfaringer!