“Takk for en god opplevelse!! ”
Anmeldelse av Mattarello

Mattarello
Vurdert som nr. 16 av 87 Restauranter i Sandnes
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Kom over denne lille restauranten på TripAdvisor. Som beskrevet tidligere ligger den litt bortgjemt. Men når man finner frem er det et koselig lite sted med druer hengende i taket.

Forrett og pizza til hovedrett var vårt i dag.
Dette smakte absolutt ekte. Det må være den beste pizzaen med spekeskinke og ruccola jeg har smakt. Forrett var både pent lagt opp og smakfullt.
Det eneste vi kunne sette fingeren på var vel et ønske om at servitør kunne vært litt mer aktiv på å tilbydd mer drikke når glassene var tomme.

Uansett terningkast 6.
Vi kommer tilbake for å prøve flere italienske retter og pizza varianter!

1  Takk, Mr_greeeeen938

1923 av 38 anmeldelser

Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Denne koselige restauranten ligger litt utenfor allfarvei i Sandnes men er absolutt verdt å besøke! Nydelig italiensk pizza og topp kyllingrett var vår erfaring. Meget hyggelig servitør i et koselig annerledes lokale i et «drivhus». Vi kommer igjen og kommer nok også til å hente take away pizza her.

1  Takk, Norw50
Anmeldt 31. august 2018 via mobile enheter

Familie middag på en fredag.
Temmelig fult lokale og privat arrangement i tillegg, så vi måtte vente litt på maten.

Men maten var vell vært å vente på, forrettene var alle tiders.
Vi spiste svin, kylling og bolognese.
Veldig bra tilbredt mat og topp kvalitet på råvarene.

Ingen kan konkurrere med pris/kvalitet i Stavanger området.

1  Takk, adrianjohannessenh
Anmeldt 19. august 2018

Var her for første gang på fredag. Hadde ingen store forventninger. Ble litt skeptisk da vi kom frem da det var litt dårlig oppmerket hvor vi skulle. Da vi kom inn var det derimot et nydelig lokale, og en hyggelig servitør som tok oss i mot. Maten var helt fantastisk, mye bedre enn forventet. Kommer garantert her igjen. En ny favoritt i Sandnes.

1  Takk, Malineikeskog
Anmeldt 18. august 2018 via mobile enheter

Rogalands beste kokk i sving på matarello. Maten setter tankene hen til opprinnelseslandene, enten det er italiensk pizza eller gresk salat. Anbefalers

1  Takk, kaareih

Reisende som så på Mattarello, så også på

Har du vært i Mattarello? Del dine erfaringer!