“Skuffende”

søn. 1.8.
20:00
Vurdert som nr. 20 av 84 Restauranter i Sandnes
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Første besøk på NOI. Dette var skuffende, lang venting på respons fra betjening må en tåle, men det som ble servert var ikke bra. Pasta lingustine var en fullstendig overkokt pasta uten snev av lingustine, kun noe får reker. Dette minnet om boksspagetti, Spetti , ikke bra. Lammeretten var også svært skuffende, kjøttet var svært dårlig, og besto i hovedsak av fett , sener og seigt kjøtt. Det går ikke an å servere slikt. Potet som Pommes frites som måtte bestilles som ekstra var bra. Dette var en svært skuffende erfaring
Denne plassen bør unngås.

Takk, 279PaterK

Anmeldt 17. september 2018 via mobile enheter

Så e 100ugå igang igjen. Starte på NOI medbakt torsk Marinara med cannelinbønner og cremolata. Litt lite salt men det kan man jo tilsette selv

Takk, palkvam
Anmeldt 4. september 2018

Vi feiret en rund dag på restauranten. Ble tatt godt i mot av en hyggelig kelner. Litt uerfaren men hun var smilende og blid og ønsket oss velkommen til bords. Hadde en velsmakende og god forrett (klippfisk) og en svært god hovedrett (kveite). En Irish til dessert som var nesten perfekt.
Fint lokale og behagelig bakgrunnsmusikk. Alt i alt en svært hyggelig opplevelse. Kan anbefales! Et lite minus var litt mangel på besøkende, men dette er ikke restaurantens feil.

Takk, sveinlandsvik
Anmeldt 24. august 2018 via mobile enheter

Var her en torsdag kveld med kolleger.
Ble tatt imot av hyggelig betjening

Menyen ser ved første øyekast litt kjedelig ut, men for en herlig mat!!
Bruchetta med oksekjake kan virkelig anbefales som forrett
Ellers var det nydelig entrecote, fisk og pizza.
Hadde med gjester fra østlandet - de var mektig imponert over maten.

Opplevelsen har blitt bedre for hver gang jeg har besøkt Noi.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, D5809PKhelenb
Anmeldt 15. august 2018

Me var 4 stk, og kjøpte 3 av pizzatypane.
Kanskje litt uvanleg å tilby 2 typar med kvit saus, men sidan 2 av oss ikkje kan eta svin, "måtte" me velja blant desse.
Det viste seg å vera smart - begge typane var fantastisk gode.
Den eine hadde langsteikt oksekjake, den andre kylling, begge med godt tilbehør.
Den med vanleg saus hadde skinke, som også var veldig god.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, 0302osse

Reisende som så på nOi, så også på

Har du vært i nOi? Del dine erfaringer!