“Bra, men dyr mat!”
Anmeldelse av nOi

nOi
Vurdert som nr. 24 av 87 Restauranter i Sandnes
Anmeldt 24. januar 2019

Vi var to venninner som var ute for å spise en bedre middag en lørdagskveld. Det var det andre besøket i ny restaurant for min venninne og undertegnedes første. Hyggelig betjening som var ytte god service. Maten smakte bra, men det var noe dyrt.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 224anonym

Anmeldt 13. januar 2019 via mobile enheter

Familie på søndagsmiddag. Vi hadde brochetta og noen hadde torsk. Ungene hadde fiskepinner med pomme frites. Alle var kjempe fornøyde med maten. Desserten smakte også godt. Koselige lokaler og smilende servitører. Kommer igjen hit

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Gudrun H
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Første besøk på NOI. Dette var skuffende, lang venting på respons fra betjening må en tåle, men det som ble servert var ikke bra. Pasta lingustine var en fullstendig overkokt pasta uten snev av lingustine, kun noe får reker. Dette minnet om boksspagetti, Spetti , ikke bra. Lammeretten var også svært skuffende, kjøttet var svært dårlig, og besto i hovedsak av fett , sener og seigt kjøtt. Det går ikke an å servere slikt. Potet som Pommes frites som måtte bestilles som ekstra var bra. Dette var en svært skuffende erfaring
Denne plassen bør unngås.

Takk, 279PaterK
Anmeldt 17. september 2018 via mobile enheter

Så e 100ugå igang igjen. Starte på NOI medbakt torsk Marinara med cannelinbønner og cremolata. Litt lite salt men det kan man jo tilsette selv

Takk, palkvam
Anmeldt 4. september 2018

Vi feiret en rund dag på restauranten. Ble tatt godt i mot av en hyggelig kelner. Litt uerfaren men hun var smilende og blid og ønsket oss velkommen til bords. Hadde en velsmakende og god forrett (klippfisk) og en svært god hovedrett (kveite). En Irish til dessert som var nesten perfekt.
Fint lokale og behagelig bakgrunnsmusikk. Alt i alt en svært hyggelig opplevelse. Kan anbefales! Et lite minus var litt mangel på besøkende, men dette er ikke restaurantens feil.

Takk, Svein L

Reisende som så på nOi, så også på

Har du vært i nOi? Del dine erfaringer!