“Kostbart og lite mat ”

fre. 23.7.
20:00
Vurdert som nr. 21 av 84 Restauranter i Sandnes
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Vi var fire personer med forskjellige ønsker og Noi Var behjelpelige med å "forandre" eller tilpasse menyen til vår smak.
Vi hadde alle forret som var mozzerella og tomat. Den var så som så.
En hadde vegetar retten som var helt ok.
En hadde entrecot og den var grei.
En hadde blomkål suppe som var ok men smakte som rømmegrøt.
Jeg hadde kveiten og den var grei.
Vi hadde alle dessert som var ananas og is.
Men desverre kostet dette mye mer en det smakte og vi kommer ikke tilbake hit. Da går vi mye heller til Lille Bangkok og spiser oss mette på god mat som er mye billigere.

Takk, Go2Look

Anmeldt 11. februar 2020

Veldig god pizza og veldig god betjening. Gikk tilfeldigvis bare innom for en liten matbit. God mat til god pris

Dato for besøk: februar 2020
Takk, vidarus07
Anmeldt 19. november 2019 via mobile enheter

Fin restaurant med lun og rolig atmosfære. Perfekt for par eller venner.

Porchettaen svarte til forventningene, utrolig mørt og godt kjøtt.
Tiramisuen var himmelsk.
Gode viner ble anbefalt.

Har vært der flere ganger før, alltid fornøyd.

2  Takk, edelk2019
Anmeldt 14. november 2019 via mobile enheter

Vi ønsket å prøve Noi om kvelden. Og hvilken kveld det ble. Svært hyggelig betjening krydret opplevelsen, men hovedingrediensen er jo maten. Og den var fantastisk. Entrecôte fra jærsk kalv var en opplevelse sammen med en av Allegrinis gode viner, fikk vi en festaften uten sidestykke. Noi anbefales på det varmeste. Og spesielt entrecôte.

2  Takk, Henning L
Anmeldt 9. november 2019 via mobile enheter

Bestill to pizza spis på sted, pizza bunn var mye svart brenn ,kone sin var en del oppe på topp, men noe velge å dekk med ruccula slik at ikke synlig. Se ut som pizza ovnen ikke har rense lenge, har ikke ta det opp med sevitør , ikke mer.

2  Takk, Fjelllandsby

Reisende som så på nOi, så også på

Har du vært i nOi? Del dine erfaringer!