“God mat, god service, kul atmosfære”
Anmeldelse av nOi

nOi
Vurdert som nr. 22 av 86 Restauranter i Sandnes
Anmeldt 28. august 2021 via mobile enheter

Var der på en Onsdag kveld. Hyggelig betjening, rask servering av drikke, spennende meny med masse forskjellig. Utrolig god mat og rask servering etter vi bestilte. Jeg spiste kyllingtaco og bon brød med svinenakke. Begge kan anbefales, kommer tilbake her!

Takk, Aleksander G
marita h, Daglig leder på nOi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. september 2021

Tusen hjertelig takk for din tilbakemelding! Vi gleder oss til å se deg igjen! :-)

Anmeldt 23. juli 2021

Bestilte pizza via Melkebaren hvor i tok noen øl. Bestilte en streit margherita pizza og litt småretter til baren. Meget god på smak og det man forventer av en italiensk margherita. Anbefales

1  Takk, livsnyteren11
Roger M, Daglig leder på nOi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2021

Tusen takk for din tilbakemelding! :-)

Anmeldt 27. april 2021

Vi har spist her et par ganger nå og maten er fantastisk, Kan anbefale yum buns og gyozas. Kommer garantert tilbake.

Dato for besøk: mars 2021
1  Takk, Madsen00
marita h, Daglig leder på nOi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. mai 2021

Tusen hjertelig takk for din tilbakemelding!

Anmeldt 11. april 2021 via mobile enheter

Ikke d d en gang var. Gikk dit for å få en lunsj med italiensk preg, men bortsett fra pizza var d ikke mye som minnet om italiensk. Ikke hadde de tid til å ta imot bestilling heller.

Dato for besøk: april 2021
1  Takk, Lars Erik H
marita h, Daglig leder på nOi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. mai 2021

Hei Lars.
Vi har byttet konsept som gjør at vi har gått vekk ifra det italienske.
Det stemmer veldig godt det du sier, at det eneste som gjenstår fra gamle konsept er Pizza.

Vi operer også med digital meny med tanke på tiden vi er inne i.

Ha en fin dag videre!

Anmeldt 29. desember 2020

Fisk er noe jeg ofte liker å prøve på restauranter. Noi er utrolig flinke på dette, med kombinasjoner og smaker som passer godt sammen. Anbefales virkelig!

Dato for besøk: desember 2020
Takk, stineleonhardsen

Reisende som så på nOi, så også på

Har du vært i nOi? Del dine erfaringer!