“god mat og masse”
Anmeldelse av Egon Sandnes

Egon Sandnes
Vurdert som nr. 4 av 5 Smått og godt i Sandnes
Anmeldt 19. juli 2021

Vi spiste her med familien og koste oss med buffet. godt med påfyll og ganske bra utvalg. og veldig hyggelig betjening

Takk, 404elset

Anmeldt 14. juni 2021

Maten er ok, men litt overpriset. Synes heller ikke noe om at man må betale for maten før man får den. Hyggelige ansatte.

Dato for besøk: februar 2021
Takk, rebk593
Anmeldt 2. juni 2021

Ble sittende i over 1,5 time før maten kom. Da den endelig ble servert, ble vi alle rimelig sjokkerte over hva som ble presentert. Indrefileten var ihjel stekt og tørr, og grønnsakene dvaske, Entrecôten var rå, og da dette ble påpekt, fikk vi en forklaring på at Entrecote skulle være slik. Ville vi ha noe som ikke var så blodig, burde vi heller bestille indrefilét ( !?)
Burgeren virket å være en smakløs oppvarmet «halvfabrikat-karbonade» og Bearnais-sausen, vel... strengt tatt var det ikke noen saus i det hele tatt. En kompakt lunken smørblanding, som mest av alt lignet på urtesmør.
Dette måltidet står til STRYK!
Trist å sløse bort en kveld på dette...

Takk, 1971Siri
Anmeldt 28. mai 2021 via mobile enheter

Maten er grei nok men høyt priset. Det verste er bestillingssppen som er brukervennlig som MS-DOS. Det resulterer i at det blir lange køet foran kassen for å bestille manuelt. Bestilte varm mat og drikke. Men drikken kom etter maten var levert, etter at den ble etterlyst.

Dato for besøk: april 2021
Takk, 581alfredn
Anmeldt 1. februar 2021

Siden jeg er på forretningsreise i Sandnes tenkte jeg at jeg kunne støtte den lokale servicenæringen i vanskelige tider og gikk ut for å få en bedre middag.
Nå er det jo også mulig å få drikke alkohol til maten. Men drikke til maten ble tolket meget bokstavelig. Jeg kunne kun få drikke alkohol hvis jeg hadde mat foran meg. Glass nummer to med vin måtte jeg be pent om ved bardisken. Så det ble ingen likør til desserten siden jeg hadde rødvin igjen i glasset og kaffe og cognac var utelukket siden kaffe ikke er mat. Dessuten skulle det ikke serveres alkohol etter 22:00 (klokken var 21:50).

Triste greier når biffen, helt uventet, var på topp ti i mine 60 år og måltidet var godt komponert. Likevel ble hele greia ble helt feil. Det ble ikke den god-følelsen du får fra et bedre måltid. Jeg spiser ikke bare for å berge livet.

Er reglene Korona reglene forstått og er dette god butikk?

Dato for besøk: februar 2021
Takk, Tor-1309

Reisende som så på Egon Sandnes, så også på

Sandnes, Rogaland

Har du vært i Egon Sandnes? Del dine erfaringer!