Uprofesjonelt

Var deltaker på et utdrikningslag. Aktivitetene var bra, men ble ødelagt av dårlig service og... les mer

Anmeldt 31. januar 2022
elisabethaZ5977ZB
30min forsinket til oppmøte/oppstart

Anmeldt 4. juli 2019
torstein79
Sandnes, Norge

Anmeldt 25. august 2019

Hadde de kuleste dagen ever i funcentere! Kjempe god service av jentene og en verdens beste bartender ine dene plassen må virkelig oppleves

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, Dsnsken91
Anmeldt 15. juli 2019

Kjempe bra oppleg! alle medarbeider hadde det kjekt. Meget profesjonelle i opplegget og god drikke!
Helt sikkert vi kommer igjen

Dato for opplevelse: juni 2019
Takk, jannick k
Anmeldt 4. juli 2019

Hadde booket aktiviteter i westernbyen for utdrikningslag. Vi ventet i 30min før vi i det hele tatt ble tatt imot av noen. Heldigvis hadde vi ikke booket noe i etterkant. Men dette kunne fort gått utover videre program. Når det e sagt, så måtte vi faktisk utsette catering mat vi hadde bestilt til senere på kvelden. Noe dårlig organisering av aktiviteter, virket veldig tilfeldig og rotete. Her er jeg sikker på noen kommer til å bli skadet da HMS ikke er bra nok.

Dato for opplevelse: juni 2019
Takk, torstein79
Anmeldt 5. mai 2019 via mobile enheter

Var på utdrikkingslag på fun center 04/05. Kan virkelig ikke anbefale noen å oppsøke dette. Her er en oppsummering på hvorfor:

-kom sent igang grunnet forsinkelse hos arrangøren, dette resulterte i at vi måtte løpe rundt som rekrutter fra stasjon til stasjon. Mannlige ansatt var frekk i kjeften og svært uproffesjonell.

-paintball utstyr fungerte ikke! Magasinet datt av flere ganger, magasinet sluste ikke baller ned i kammeret. Sikkerhetsutsyr (maske) var fraværende og/eller defekt.

Pizzaen var god. Spurte om vann, ble bedt om å kjøpe vann av den samme mannlige ansatte. Spurte en annen ansatt, da fikk vi vann fra springen.

En dyr affære for elendig service. Takk for meg, jeg kommer aldri tilbake :)

Dato for opplevelse: mai 2019
4  Takk, Omar M
Anmeldt 11. mars 2019 via mobile enheter

Vi var der med skolen og stor kose oss ! Kjempe bra opplegg og kjempe god stemning det anbefales virkelig !

Dato for opplevelse: mars 2019
1  Takk, tildeboo