“Fantastisk mat. En lokal perle. ”
Anmeldelse av Apetino

Apetino
Vurdert som nr. 43 av 83 Restauranter i Sandnes
Beskrivelse: Apetino tilbyr påsmurt, baker- og konditorvarer av høyeste kvalitet. Har kundene spesielle ønsker kan det meste bestilles inn. Vi tilbyr bl.a.: - smørrebrød/påsmurt med mange typer lekkert pålegg - salater - wraps - gluten- og laktosefri produkter - produkter bakt med speltmel - lunsjmat - et rikelig utvalg av ferske og fristende baker- og konditorvarer - kaffe, melk, smoothie, brus og mye mer
Anmeldt 29. november 2018 via mobile enheter

Her får man mat, som rett og slett smaker fantastisk. Jeg har bestilt påsmurt flere ganger, og prøver en ny kombinasjon hver gang. Alt smaker fantastisk. Det er mye forskjellige typer brød å velge mellom. Eller wraps om man foretrelker det. Maten blir uansett tilberedt fort på under 2 minutter og det koster ikke mere selvom man skulle velge ekstra grønsaker. Av å til bestiller jeg å et kakestykke. Her er det å mye godt å velge imellom. Alt blir severt med et smil av en veldig hyggelig jente, som å gjerne tar seg tid til å slå av en prat. Alt ialt en veldig positiv opplevelse. Hver gang. Og det må helt sikkert være den beste kaffen i hele Sandnes. Bare den alene er verdt å komme etter. Dette har helt sikkert blitt min favoritt plass i Sandnes.

Takk, PhilipMolgaard
Marina M, Leder  på Apetino, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. desember 2018

Takk for tilbakemelding.
Så kjekt å høre at du er fornøyd med våres tjenester.Vi håper å se deg igjen.

Reisende som så på Apetino, så også på

Har du vært i Apetino? Del dine erfaringer!