“Beste lunsj butikk i Sadness (langata). Der du kan finne stor utvalg for alle. Beste service. Jeg anbefaler.”
Anmeldelse av Apetino - STENGT

Apetino
Beskrivelse: Apetino tilbyr påsmurt, baker- og konditorvarer av høyeste kvalitet. Har kundene spesielle ønsker kan det meste bestilles inn. Vi tilbyr bl.a.: - smørrebrød/påsmurt med mange typer lekkert pålegg - salater - wraps - gluten- og laktosefri produkter - produkter bakt med speltmel - lunsjmat - et rikelig utvalg av ferske og fristende baker- og konditorvarer - kaffe, melk, smoothie, brus og mye mer
Anmeldt 3. januar 2019 via mobile enheter

Jeg har smakt i dag den kjempe godt laktosefri kake, og det er sikkert at jeg vil gjøpe egjen snart.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Anna A
Marina M, General Manager på Apetino, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. januar 2019

Takk for tilbakemelding Anna.
Alltid hjertelig velkommen.

Anmeldt 29. november 2018 via mobile enheter

Her får man mat, som rett og slett smaker fantastisk. Jeg har bestilt påsmurt flere ganger, og prøver en ny kombinasjon hver gang. Alt smaker fantastisk. Det er mye forskjellige typer brød å velge mellom. Eller wraps om man foretrelker det. Maten blir uansett tilberedt fort på under 2 minutter og det koster ikke mere selvom man skulle velge ekstra grønsaker. Av å til bestiller jeg å et kakestykke. Her er det å mye godt å velge imellom. Alt blir severt med et smil av en veldig hyggelig jente, som å gjerne tar seg tid til å slå av en prat. Alt ialt en veldig positiv opplevelse. Hver gang. Og det må helt sikkert være den beste kaffen i hele Sandnes. Bare den alene er verdt å komme etter. Dette har helt sikkert blitt min favoritt plass i Sandnes.

Takk, PhilipMolgaard
Marina M, Leder  på Apetino, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. desember 2018

Takk for tilbakemelding.
Så kjekt å høre at du er fornøyd med våres tjenester.Vi håper å se deg igjen.

Reisende som så på Apetino, så også på