“Beste indiske maten jeg har smakt!”

Chai Nashta by Mogul India
Vurdert som nr. 17 av 84 Restauranter i Sandnes
Beskrivelse: chai nashta av Mogul India som serverer gatemat fra hele India i komfortable og moderne omgivelser med drinker og et lite barnehjørne.
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Beste indiske maten jeg har smakt! variert utvalg av både småretter og hovedretter. Koselig atmosfære og veldig hyggelig betjening. Prøv kongerekene innbakt i kikerter, de var helt nydelige!

Dato for besøk: august 2020
Takk, dnfkxlflf

Anmeldt 25. februar 2020 via mobile enheter

Helt ok mat, men anbefaler folk å spise før man velger denne restauranten da det tar rundt 1time eller mer før maten kommer

Dato for besøk: februar 2020
Takk, alexanderFairnie
Anmeldt 21. november 2019

Spist her både med venner, alene og take-away. Prøvd både hovedretter og småretter. Samosa med tilbehør er den beste ever!!
Alt jeg har prøvd har smakt utmerket, men smårettene er spennende og annerledes i forhold til det tradisjonelle.
Hyggelig personale og god service. Fine priser.

2  Takk, matogsaann
Anmeldt 16. november 2019 via mobile enheter

Innom lørdag kveld og det var 4 andre her og spiste, lite folk i forhold til kvaliteten på maten. Veldig bra mat , alle var fornøyd

1  Takk, 677sveinh
Anmeldt 12. november 2019 via mobile enheter

Skulle spise her før kinobesøk. Først måtte vi etterlyse drikken som aldri kom, deretter middagen. Den kom etter over 1 time, da hadde vi ikke tid til å spise for å rekke kinoen. Ingen beklagelse. Kommer ikke igjen. Var langt! fra full restaurant.
Maten vi såvidt fikk smake virket god, men det hjelper ikke. Mogul India opplevelsene er langt bedre. Servitørene trenger bedre opplæring.

Takk, MStavanger1

Reisende som så på Chai Nashta by Mogul India, så også på

Har du vært i Chai Nashta by Mogul India? Del dine erfaringer!