“Forsinkelser og mange oppfølging på take away-leveranse.”

Chai Nashta by Mogul India
Vurdert som nr. 13 av 85 Restauranter i Sandnes
Beskrivelse: chai nashta av Mogul India som serverer gatemat fra hele India i komfortable og moderne omgivelser med drinker og et lite barnehjørne.
Anmeldt 11. september 2021 via mobile enheter

Bestilte levert mat via nettsiden deres. Svært skuffende. Store forsinkelser og ansvarsfraskrivelser uten unnskyldning eller reduksjon i dyr levering. Ved bestilling av take away kan det være fornuftig å gå for en annen restaurant.

Spent på hvordan maten smaker, hvis vi en gang får den…

Dato for besøk: september 2021
Takk, Ronny B

Anmeldt 29. april 2021

Denne restauranten er en perle midt i Sandnes. Lokalet er ikke det mest koselige, men maten er fantastisk. Det tar tid å få maten avhengig av hva du bestiller. Men det er vel verd å vente på. Her er det lagt mye arbeid i detaljene. Indisk street food er kjempegodt.

Dato for besøk: februar 2021
Takk, RavenValley10
Anmeldt 21. august 2020 via mobile enheter

God service. Veldig Hyggelig betjening. Ble tatt godt imot. Meget god mat. Bra pris. Vi ble hodt forsynt.

Dato for besøk: august 2020
Takk, Sigrun A
Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Meget bra indisk mat. Anbefales. Lokalet er litt trist, men maten er bra nok til at det er verdt et besøk.

Dato for besøk: august 2020
Takk, johannesm768
Anmeldt 4. august 2020

Har besøkt dette stedet to ganger og vært like fornøyd begge gangene. Jeg ble overrasket over maten første gang. Den var annerledes og smakskombinasjonene var spennende og nye.Jeg valgte derfor å gå dit igjen på en tur forbi Sandnes.
Maten smaker godt og det er ikke dyrt. Anbefales

Takk, 589kariannes

Reisende som så på Chai Nashta by Mogul India, så også på

Har du vært i Chai Nashta by Mogul India? Del dine erfaringer!