“Strålende napolitansk pizza”
Anmeldelse av Ti Spiseri&Bar

Ti Spiseri&Bar
Vurdert som nr. 33 av 84 Restauranter i Sandnes
Beskrivelse: Skandinavisk kjøkken med fokus på klassiske retter som Danske smørebrød, salater og dagens fangst fra havet. Vi serverer også Napolitansk pizza fra vår steinovn. Vår meny varier fra dag til kveld og vi tilbyr takeaway, glutenfrie produkter og egne barne retter. Vinkartet består av ca 700 flasker med fokus på Frankrike, New Zealand og USA. Velkommen til oss på Ti.
Anmeldt 18. juli 2020

Vi var tre voksne og tre barn som oppsøkte Ti etter å ha hørt nyss om kvaliteten på deres napolitanske pizza. Vi ble i så måte ikke skuffet. Bestilte #2 (Di Parma), #4 (Picante) og #9 (Mortadella) som alle falt i god smak. Favoritten var nok Picante som var både fyldig og pikant.

Sterk anbefaling til alle pizza-elskere. Flotte og moderne lokaler trekker også opp.

Takk, 294trygves

1923 av 29 anmeldelser

Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Meget solid sted. Maten er av høy klasse, dessverre litt surr med bestillingene, men her har ellers Renaa Matbaren i Stavanger en soleklar konkurrent. Anbefales.

1  Takk, johannesm768
Anmeldt 30. mai 2020 via mobile enheter

Uten tvil min favoritt restaurant i Sandnes! Nydelig mat, fine lokalet og god service. Har gått her flere ganger og er alltid like fornøyd.

Dato for besøk: mai 2020
Takk, 859maris
Anmeldt 30. mai 2020 via mobile enheter

Fast pizza meny, ellers variere menyen. Pizzaen er nydelig, italiensk stil fra pizza ovn. Ellers har vi prøvd flere ting fra menyen som varrierer, aldri blitt skuffet. Beste resturanten i Sandnes

Dato for besøk: mai 2020
2  Takk, joffe42
Anmeldt 5. mars 2020

Var her med søsteren min for lunsj. Fikk kjempe lyst på blåskjell, men dette var kun på middagsmenyen - veldig skuffet. Har vært andre plasser hvor de har laget retter fra middagsmenyen til lunsj. Da ble det pommes frites og club sandwich. Var veldig godt, begge to, men pommes frites var for salt. Vurderte pizza, men angrer ikke. Så nabobordet hadde pizza, så ikke særlig godt ut, brent på kantene. Da anbefaler jeg Noi restauranten sin pizza (også stekt i steinovn)

Fine lokaler, men litt for høy bakgrunnsmusikk. Vi kom da de åpnet, og restauranten ble raskt fullt opp, kun en servitør. Kokkene måtte begynne å servere maten selv. Litt stive priser må nevnes.

Kommer tilbake.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, Vany90

Reisende som så på Ti Spiseri&Bar, så også på

Har du vært i Ti Spiseri&Bar? Del dine erfaringer!