“Ypperlig spisested”
Anmeldelse av Ti Spiseri&Bar

Ti Spiseri&Bar
Vurdert som nr. 29 av 86 Restauranter i Sandnes
Beskrivelse: Skandinavisk kjøkken med fokus på klassiske retter som Danske smørebrød, salater og dagens fangst fra havet. Vi serverer også Napolitansk pizza fra vår steinovn. Vår meny varier fra dag til kveld og vi tilbyr takeaway, glutenfrie produkter og egne barne retter. Vinkartet består av ca 700 flasker med fokus på Frankrike, New Zealand og USA. Velkommen til oss på Ti.
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Veldig god mat og service.

Hadde en 5 retters kveldsmeny som var veldig bra komponert og smakfull. Kan absolutt anbefales.

Ypperlig service og oppfølging fra betjeningen gjennom hele kvelden.

Takk, 882_ysteinh

Anmeldt 13. juli 2021

Nydelig dagens 5 retter med mange gjennomtenkte detaljer og finesser for de kresne. Kortreist og ferskt. Vil også takke for god service og pene lokaler.

Takk, CarinaLP
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Første gang jeg er her, vi hadde 5 retters. Topp service og fantastisk mat, hands down det beste jeg har spist ute på to år.
Ceviche av Kveite nydelig annrettet og en utrolig smaksekslosjon, etterfulgt av grillet oksetartar. En finurlig fantastisk oppfinnelse, må prøves.
Moules frites med karri mayo, nydelig.
Det er en kunst i seg selv å steke Entrecôte slik at du får fettet til å smwlte og beholde den stekt rå for en biff. Desserten var grillet ananas med vaniljeis, utrolig kompleks i smakene men allikevel frisk og nydelig.
Vinene var flott tilpasset hver rett. I sin helhet er dette en topp restaurantopplevelse og dette blir en plass jeg vil besøke igjen. Endelig finner jeg en hidden gem i Stavanger/Sandnes som jeg vil gi gullknappen. Lykke til videre⭐⭐⭐⭐⭐

1  Takk, tormodv
Anmeldt 20. juni 2021

Dårlig service og laaaaaaaang venteTI.
Kommer ikke boka bord her igjen, så skuffa på personal- service biten.

Dato for besøk: september 2020
Takk, emmaruth23
Anmeldt 20. juni 2021 via mobile enheter

Min mann bestilte 5-retter og jeg forrett og entrecote som hovedrett.

De første forrettene til min mann var små, det samme var risottoen som rett nr 3. Så venter vi leeenge på hans rett nr 4, entrecote, som ble levert sammen med min hovedrett. Begges entrecoter var kald! Smaken var god, men maten var kald.

Servitør opplyste om at hans entrecoterett kom til å være mindre enn min siden min var hovedrett og det er greit nok, men de kan godt legge med noen amadinepoteter selv om retten skal være mindre enn en ordinær hovedrett!

Min opplevelse er at til nesten 400 kr var hovedretten liten. Lite kjøtt, få poteter og lite grønnsaker. Det hadde ikke kostet så mye å legge ved tre ekstra amadinepoteter eller to striper til med asparges. I tillegg som nevnt tidligere var kjøttet kaldt!

Verken min mann eller meg ble ordentlig mett! Og VenteTi på maten var lang. Ikke gå her på lørdager, er vårt tips.

Pluss for god smak på maten og hyggelig betjening. Midt på treet!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, elim968

Reisende som så på Ti Spiseri&Bar, så også på

Har du vært i Ti Spiseri&Bar? Del dine erfaringer!