“Pizzanostalgi 😁🍕”

Bankers pizza
Få mat levert
Vurdert som nr. 40 av 84 Restauranter i Sandnes
Anmeldt 11. august 2020 via mobile enheter

Bestilte en nr ti via Foodora appen. Plukket opp i farten på innspurten etter kjøretur helt fra Sørlandet. Nr ti fra Bankers var rett og slett bankers i magen. Smakte digg hos både store og små og perfekt med digg hvitløksrømmedressing og pizzakrydder som følger med i esken.

Blir flere besøk innom for å teste andre menyvalg

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, olangset
Christoffer S, Eier på Bankers pizza, svarte på denne anmeldelsenBesvart i dag

Takk for din anmeldelse og hjertelig velkommen tilbake!! <3

Anmeldt 5. august 2020

Bankers pizza er etter min mening den beste pizzaen man får kjøpt i Sandnes. Dette er som gode gamle Dolly Dimple pizza, som sikkert mange savner. Oppskriftene er også basert på de gamle Dolly Dimple pizza oppskriftene :) Dette er kun take away og det er ikke en pizza restaurant. God parkering rett utenfor inngangsdøren. Det er også en avdeling på Forus, mens Sandnes avdelingen ligger i Gjesdalbakken 9, rett ovenfor Maxi kjøpesenter. Jeg så at de også solgte en spesiell is i boks, men denne prøvde vi ikke.

2  Takk, Norw50
Christoffer S, Eier på Bankers pizza, svarte på denne anmeldelsenBesvart i dag

TAKK FOR VENNLIGE ORD TIL OSS!!! <3

Reisende som så på Bankers pizza, så også på

Har du vært i Bankers pizza? Del dine erfaringer!