TripadvisorUSD 141
Algotels
Expedia.comUSD 141
Vio.com
Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Dette var et opphold jeg ikke kommer til å glemme med det første. I negativ forstand. Legger ved bilder som viser hvordan dette hotellet var å bo på. Kommer IkKE til å besøke dette igjen. Takk for meg. Var ikke mye quality her.

Takk, CMPK19
q_hotel_residence, General Manager på Quality Hotel Residence, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. september 2018

Kjære CMPK1985,
tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding etter ditt opphold hos oss. Jeg er den første til å beklage at dette skjedde deg. Dette skal ikke være representativt for oss og vi synes det er svært trist å se. Her legger vi oss flate og håper du kan ta kontakt med lars,roalkvam@choice.no eller michael.holm@choice.no slik at vi kan finne en løsning etter ditt opphold.

Direktør og Regionansvarlig Quality Hotel Region Stavanger

Anmeldt 17. september 2018 via mobile enheter

- Sentralt i Sandnes.
- Store romslige rom.
- Rene og pene rom.
- Bra frokost inkl.
- Koselig service.
- Dør rett inn til kjøpesenter fra hotellet i 2 etasje.
- Stor fin parkering i Phus, må betale litt over hundre kr pr døgn. Slipper å gå ut i regnværet, kan gå rett inn i Phus via kjøpesenteret.
- Resturant var stengt i helgen og fikk ikke prøvd ut, men masse restauranter rett utenfor hotellet.

Takk, aslaugchristinop

Kjære Aslaug Christin... P,
tsuen takk for din respons etter ditt opphold hos oss. Vi er glade i både hotellet og jobben vår, så ingenting gjør oss mer glade enn å lese slike tilbakemeldinger!
Tusen takk for at du valgte oss og velkommen tilbake neste gang du er på disse kanter!

Direktør og Regionansvarlig Quality Hotel Region Stavanger

Anmeldt 7. september 2018 via mobile enheter

Gode møteromfasiliteter med softis, frukt, popcorn og kaffe. Kakene er industriproduserte og kjedelige. Trist lunsjbuffet med dårlig utvalg, smakløs mat og kjipe råvarer. Her bør det være et stort forbedringspotensial.

Takk, elliotkimj

Kjære Elliot Kim J,
tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en feedback etter ditt opphold. Vi gleder oss til å kunne fortelle deg at våre kaker fremover blir laget av Quality sin egen konditor i regionen og vi er sikker på at du vil like det du både ser og spiser når du er på disse kanter igjen.
Vi håper å se deg snart tilbake slik at du kan få en ny og god opplevelse.

Direktør og Regionansvarlig
Quality Hotel Region Stavanger

Anmeldt 19. juli 2018

Vi var på et flott arrangement i Sandnes , og fant ut at vi ville prøve Residence. det var en virkelig god opplevelse. Supre rom , god mat og fantastisk flotte ansatte som ga en fantastisk service. Dette hotellet vil vi nok bruke igjen hvis vi skal overnatte i Sandes . Topp score

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, cabtrip

Kjære cabtrip,
så kjekt at du ville dele disse gode ordene med oss. Ingenting gjør oss gladere enn fornøyde gjester. Tusen takk for deres opphold og vi håper vi ser dere tilbake snarlig!

Direktør og Regional Ansvarlig Quality Hotel Region Stavanger

Anmeldt 10. juni 2018 via mobile enheter

Fine rom
Fine lokaler
God frokost med godt utvalg
Sentralt og praktisk
God parkering i parkeringshus
Litt dyrt
Godt renhold
Hyggelig betjening og god service
Gratis nett
Litt støy fra gatesiden om natten / lurt å velge atriumside hvis en vil sove

Dato for oppholdet: juni 2018
1  Takk, kjellerik2015

Kjære kjellerik2015
tusen takk for din tilbakemelding til oss. For en flott liste du kom med, suverent! Vi håper å se deg tilbake snarlig, du er alltid velkommen til oss!

Direktør og Regionalt Ansvarlig Quality Hotel Region Stavanger