Expedia.comUSD 141
TripadvisorUSD 141
Algotels
Vio.com
Anmeldt 24. januar 2019 via mobile enheter

Bra hotel med greie rom. Hotellet mangler trenings muligheter. Må trene hos sats og betale 85kr pr gang. Hotellet burde få seg ett abonnement slik at det er gratis å trene siden hotellet ikke har fasiliteter selv.

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, Ronny M
Anmeldt 10. januar 2019

Midt i Sandnes finner man dette hyggelige hotel med riktig gode værelser. Renholdet var godt. Flott service av smilende og vennlig personale. Hyggelig receptionsområde med bar og salong. Her finner man også fjernsyn på storskjærm som var populært. Morgenmaden var riktig variert og meget god.

Romtips: Stille på øverste etage.
Dato for oppholdet: januar 2019
2  Takk, hilde3110
Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Dette var et opphold jeg ikke kommer til å glemme med det første. I negativ forstand. Legger ved bilder som viser hvordan dette hotellet var å bo på. Kommer IkKE til å besøke dette igjen. Takk for meg. Var ikke mye quality her.

Takk, CMPK19
q_hotel_residence, General Manager på Quality Hotel Residence, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. september 2018

Kjære CMPK1985,
tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding etter ditt opphold hos oss. Jeg er den første til å beklage at dette skjedde deg. Dette skal ikke være representativt for oss og vi synes det er svært trist å se. Her legger vi oss flate og håper du kan ta kontakt med lars,roalkvam@choice.no eller michael.holm@choice.no slik at vi kan finne en løsning etter ditt opphold.

Direktør og Regionansvarlig Quality Hotel Region Stavanger

Anmeldt 17. september 2018 via mobile enheter

- Sentralt i Sandnes.
- Store romslige rom.
- Rene og pene rom.
- Bra frokost inkl.
- Koselig service.
- Dør rett inn til kjøpesenter fra hotellet i 2 etasje.
- Stor fin parkering i Phus, må betale litt over hundre kr pr døgn. Slipper å gå ut i regnværet, kan gå rett inn i Phus via kjøpesenteret.
- Resturant var stengt i helgen og fikk ikke prøvd ut, men masse restauranter rett utenfor hotellet.

Takk, aslaugchristinop

Kjære Aslaug Christin... P,
tsuen takk for din respons etter ditt opphold hos oss. Vi er glade i både hotellet og jobben vår, så ingenting gjør oss mer glade enn å lese slike tilbakemeldinger!
Tusen takk for at du valgte oss og velkommen tilbake neste gang du er på disse kanter!

Direktør og Regionansvarlig Quality Hotel Region Stavanger

Anmeldt 7. september 2018 via mobile enheter

Gode møteromfasiliteter med softis, frukt, popcorn og kaffe. Kakene er industriproduserte og kjedelige. Trist lunsjbuffet med dårlig utvalg, smakløs mat og kjipe råvarer. Her bør det være et stort forbedringspotensial.

Takk, elliotkimj

Kjære Elliot Kim J,
tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en feedback etter ditt opphold. Vi gleder oss til å kunne fortelle deg at våre kaker fremover blir laget av Quality sin egen konditor i regionen og vi er sikker på at du vil like det du både ser og spiser når du er på disse kanter igjen.
Vi håper å se deg snart tilbake slik at du kan få en ny og god opplevelse.

Direktør og Regionansvarlig
Quality Hotel Region Stavanger