Anmeldt 4. september 2019

Hadde booket rom her under Blink festivalen 2019.
Vi bestilte rom, god tid i forveien. I november faktisk. 9 måneder før overnattingen. Mest av alt fornøyd med en ok pris, men også beliggenhet da det ligger like ved løypene. Men så får jeg plutselig beskjed om at bookingen vår er kansellert. 4 måneder etter vi bestilte. Jeg tenkte først at det måtte være noe feil. Men neida. Bestillingen min var kansellert.
Jeg fikk først beskjed om at bestillingen min ikke var gyldig da jeg hadde bestilt den gjennom en tredjepart. Noe som var direkte løgn. Da jeg bestilte den via hotellets egen hjemmeside. Så kom det et par andre unnskyldninger som også var løgn. De fortalte også at de hadde i lengre tid, prøvd å finne et alternativ for oss. Som jeg på ingen måte trodde på. Isåfall gjorde det situasjonen vår bare verre. Da de fleste hotellrom i området var nå booket, og satt oss i en situasjon der vi ikke hadde hotellrom og to stk påmeldt Blink festivalen. Faktum var at hotellet fikk inn en større bestilling og valgte å kansellere vår bestilling. Uten et alternativ. Jeg har aldri opplevd verre kundeservice. Helt håpløst faktisk. Ble ikke tilbudt kompensasjon heller.
Jeg hadde tenkt meg om før jeg bestilte rom her.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, ludde2019
Anmeldt 6. juli 2019

Sentralt hotell i Sandnes sentrum og nært shopping, uteliv, restauranter osv. Fin resepsjon og hyggelig innsjekk. Korridorene blir for mørke og det samme blir rommene (spesielt når kun 2 av 5 lys fungerer) TVen funket heller ikke noe særlig.

Kjip opplevelse etter å ha vært ute å spist lunsj å komme tilbake til hotellet å bli møtt av en sur ansatt ved heisen som nærmest krever bevis for at i bor på hotellet.

Frokosten var god men savnet den lille ekstra på selve nasjonaldagen.

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, IvarAawesome
Anmeldt 4. juli 2019

Sjekket inn og ba om et bra rom. Fikk rom ut mot et atrium, som nok ikke var ryddet og vedlikeholdt på en stund. Gikk i resepsjonen og fikk byttet til et bedre rom. Det hang en lapp på døra - trodde det var "ikke forstyrr" lappen, men visste seg å være at jeg ikke ønsket rydding og vask neste dag. Slik info bør deles ut i resepsjonen! Ikke belysning på arbeidsplassen, så ikke bra sted å jobbe. Ingen såpe eller andre ting på badet - kun dispenser. Er det noen som fremdeles tror på Choise sine miljøvern aktiviteter etter at eieren flyr privatfly? Her er det kun profitt som teller.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, Victor R
Anmeldt 1. juli 2019 via mobile enheter

Bodde på Residence i forbindelse med et bryllup i Sandnes og de skal ha pluss for å tilby gode priser for tilreisende bryllupsgjester.
Veldig sentral beliggenhet, rett ved tog-og busstasjon. Egen inngang fra 2.etasje rett inn i Amfi kjøpesenter.
Store rom, god frokost og grei service. Noe bråk fra trafikk og måker om natta, samt store vindu med mye sol som bidro til tung luft på rommet.
Litt stort hotell som gjør det litt upersonlig, og det ble langt å gå til rommet. Men alt i alt et godt alternativ dersom du skal til Sandnes.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, Linnhorn
Anmeldt 21. mai 2019

Dette hotellets største fortrinn er beliggenheten. Midt i Sandnes sentrum med kjøpesenter, Mc. Donalds, 7/11 og så videre i umiddelbar nærhet. Ingen vits i å kjøpe brus og snacks til hotellpriser. Jeg benytter dette hotellet når jeg er i området i forbindelse med jobb, og da er parkeringsfasilitetene avgjørende. Her går man tørrskodd direkte fra parkeringshus til hotellet. For røykere er det en egen røkeveranda i 5. etg. Rommene er helt ok.

Romtips: Rom mot bakgård er å foretrekke med tanke på støy fra gaten.
Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, erlingo42