FindHotel
Destinia.comUSD 137
Anmeldt 30. juli 2021

Et totalt kjønnsløst hotell dere bør droppe i en grusomt kjedelig by. Så lite sjarmerende som det går an å bli. Dette hotellet er ikke Stordalen verdig. Virker som det er problemer her som har gått igjen i lang tid. Hotell-ledelsen har mye å jobbe med.

Takk, janrG9634XD
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Når det første du må gjøre etter en lang reise er å gå ned i resepsjonen for å klage, starter det ikke bra. Rommet vi fikk var skittent og absolutt ikke renovert siden hotellet var nytt. Nå du finne kjønnshår til tidligere gjester i do og dusj, samt potetgullsmuler på gulv og stoler, forstår du at her er ikke renhold i fokus. Flekkete vegger, møbler og speil.
Resepsjonisten beklaget ingen ting, men lovet å sende en til å vaske. Å bytte rom var ikke aktuelt, da de påsto de var fullbooket. Vasker kom og det ble levbart for noen dager.
Overhørte flere andre gjester som også var misfornøyde med noe.

Hotellet har i tillegg en avtale med kjøpesenteret ved siden av ang.
parkering for hotellets gjester. Fint det, men når du betalere flere tusen for å bo, burde dette faktisk være gratis (som hos mange andre hotell jeg har besøkt).

Eneste årsak til at det ikke blir 1 her, var frokosten og det hyggelige personalet der.

I will not be back!

1  Takk, 691kevinj
Anmeldt 29. juni 2021 via mobile enheter

Nå i helgen bestemte vi oss for å overnatte på Quality Hotel Residence. Vi hadde overnattet her før, og da ble det tydelig at rengjøringsrutinene ikke var så bra når rommet vi sjekket inn på ikke var rengjort ordentlig. Når jeg sa ifra til personalet fikk jeg svaret «Åja». Men, på grunn av den gode beliggenheten, ga vi hotellet en god sjanse denne helgen. Denne gangen var rommet renere, men «utsikten» var to hvite vegger. Dusjløsningen gjorde at hele badet ble helt vått etter en dusj, ettersom dusjen bare hadde en vegg. Og sist, men ikke minst: Til tross for at vi fikk beskjed om at rengjøringspersonalet kun kom etter vi hadde sjekket ut, opplevde vi kl 09.00 at en fra rengjøring uten forvarsel (!!) kom rett inn på rommet vårt. Det blir ikke Quality Hotel Residence neste gang.

Romtips: Velg et annet hotel
Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, Sara S
Anmeldt 11. juni 2021 via mobile enheter

Hadde en overnatting med min mor, var heldig og fikk gratis oppgradering til suite. Stort fint rom med stue. Er jo et eldre hotell og bærer litt preg av det. Men ikke noe å klage på. Kort vei til sentrum og shopping. Frokosten var upåklagelig. Noe trafikk støy om man ved åpent vindu.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, Helene S
Anmeldt 31. januar 2021 via mobile enheter

Fantastisk! Fantastisk! Tusen takk for ypperlig service. Bettina forteller om hotel bransjen. Gunvor gjør en fantastisk jobb. Hun gir bar tips og stråler! Tidligere 31. januar så treffer jeg på pratsom dame. Helt rå. Utsjekk kl. 15 pga hodeverk. Petter stordalen ga meg kake og sovebriller. Jeg kommer snart tilbake

Dato for oppholdet: januar 2021
Takk, Ole_selvaag