Bjørn G
Loddefjord, Norge
Anmeldelse av Thon Hotel Sandnes
4,0 av 5 boblerAnmeldt 11. des. 2018
Dato for oppholdet: desember 2018
Romtips: på varmedager, be om rom nede. blir fort varmt på rommet når solen varmer taket.
5,0 av 5 boblerVerdi
5,0 av 5 boblerService
5,0 av 5 boblerSovekvalitet
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Aina E, General ManagerThon Hotel Sandnes, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 14. des. 2018
Hei Garbjo,
Tusen takk for at du tok deg til til å skrive en tilbakemelding til Thon Hotel Sandnes. Veldig hyggelig å høre at du har hatt et fint opphold hos oss og spist god mat.

Velkommen skal du være ved en senere anledning.
    kr 1 226
    2.5 km fra Thon Hotel Sandnes
    Restaurant
    Se flere hoteller i Sandnes
    Anmeldt 30. oktober 2018 via mobile enheter

Arbeidsreise med 4 overnattinger. Fine rom, romslige, en del med flott utsikt mit sjøen, Wi-Fi gratis og vannkoker og hårtørrer, gode senger. Ingen luksus men meget god romstandard. Frokost og kveldsbuffet. Litt å drikke i resepsjonen som også er salong og hvor serveres, både øl, vin og brennevin, og ikke minst ettermiddagsvafler. Superhyggelig betjening,

Takk, 272gunnarh
    Aina E, General Manager på Thon Hotel Sandnes, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. november 2018

Hei Gunnar,
    Takk for hyggelig tilbakemelding til Thon Hotel Sandnes. Veldig hyggelig å se at du har hatt et fint opphold hos oss, og at du satte pris på fasilitetene våre.

Velkommen skal du være ved en senere anledning.

Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Vi kjøpte hotellpakke inkludert dagskort til Kongeparken. Dette var et meget godt tilbud!
    Når vi i tillegg fikk kvelds inkludert (kvelds = middag) så føles det som om selve overnattingen var gratis, og at vi kun har betalt for billetter til Kongeparken + middag.

Både frokostbuffet og kveldskuffet var av høy kvalitet.

Selve rommet var litt småslitent, men helt greit. Lytt fra korridoren og inn på rommene, særlig når enkelte familier synes det var helt greit at ungene sprang frem og tilbake i korridoren og ropte....

2  Takk, Kolibrien

Hei Kolibrien,
    Takk for din tilbakemelding til Thon Hotel Sandnes.
    Veldig hyggelig å høre at dere hadde et fint opphold hos oss når dere skulle til Kongeparken. Det er dessverre litt lytt på enkelte rom når det er folk som oppholder seg i gangrene.

Ønsker deg en fin dag, og velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Gammelt hotell med kjedelig mat og frosengrønnsaker. Hyggelig bemanning. Velger nok et annet sted neste gang.
    Bilder av rommet på booking stemte ikke overens med det jeg fikk. Litt usentralt og er avhengig av buss eller taxi for å komme seg rundt.

Takk, batas2015

Hei Bata,
    Takk for din tilbakemelding til Thon Hotel Sandnes.
    Veldig hyggelig du satt pris på vår hyggelige medarbeidere. Vi har flere typer rom, så dersom noen bilder er annerledes enn hva du fikk, kan det være at du har fått en annen romkategori. Vi har også forskjellig type kveldsmat, men kan nok legge til flere varianter her.

Dersom det er noe mer vi kan gjøre for å rette opp vårt inntrykk, ta gjerne kontakt med oss på sandnes@olavthon.no og merk mailen att: Aina.

Ønsker deg en fin dag.

Anmeldt 2. oktober 2018

Greit hotell, sentral beliggenhet og fin utsikt fra rommene som var vendt mot sjøsiden. Hyggelig personell, god frokost, gode senger. Absolutt valuta for pengene. Her kommer vi gjerne igjen ved en senere anledning.

Romtips: Bestill fortrinnsvis rom mot sjøen
    Dato for oppholdet: september 2018
    Takk, Oddvar S

Hei Oddvar,
    Tusen takk for din tilbakemelding til Thon Hotel Sandnes.
    Veldig hyggelig at dere hadde et fint opphold hos oss.

Ønsker dere hjertelig velkommen ved en senere anledning.

Anmeldt 15. august 2018 via mobile enheter

Det er bra hotell med bra pris. Flott utsikt. Rommet var små men helt bra. Frokost har bra utvalg. Vannkoker på rommet med utvalgt av kaffe og te. Veldig hyggelig resepsjon. Gratis parkering.
    Anbefales.

Dato for oppholdet: august 2018
    Takk, lenaa558
    Aina E, General Manager på Thon Hotel Sandnes, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. august 2018

Hei Lena A,

Tusen takk for din tilbakemelding til oss. Veldig hyggelig å høre at du har hatt et fint opphold hos oss, og at du satte pris på service og frokost.

Ønsker deg videre en fin dag, og velkommen tilbake ved en senere anledning.