Anmeldt 24. august 2019

Veldig komfortabel seng, rent rom, hyggelig og behjelpelig betjening, bra frokost, varmt brød, gode råvarer men litt lite utvalg. Stort pluss for kveldsmat og vafler på kveldstid. Alt i alt veldig god valuta for pengene.

Reisetype: Reiste alene
Takk, Marius E
Aina E, Daglig leder på Thon Hotel Sandnes, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2019

Hei Marius,
Takk for din tilbakemelding, veldig hyggelig å se at du har hatt et fint opphold hos oss. Ønsker deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 12. august 2019 via mobile enheter

Jeg valgte Thon Hotel pga den gode frokosten, ved tidligere besøk på blant annet Thon Hotel Bodø så har frokostbuffeten bugnet over av forskjellige frukter, varmretter og salater. På denne frokosten sa min bordvenninne treffende nok, når brunost med jordbærsyltetøy blir det mest eksotiske du får, så vet du at frokosten er dårlig. Dette minnet mer om frokostbuffeten på Dana Cup 1987 med svett hvitost og varm yoghurt med noen få nøtter i. Utvalget på sunne og ferske råvarer var skremmende dårlig, appelsinen så ut som den hadde opplevd både dåp, konfirmasjon og bryllup, før restene ble lagt i en heller udelikat skål på bordet.

I tillegg var rommet mitt veldig lytt og lå rett ved siden av en toglinje. Sengen min hadde en udelikat og skitten pyntepute, som helt sikkert har gitt meg flere sykdommer som var vanlig på 1700-tallet.

Etter å ha vært svært fornøyd med Thon Hotel før, så er Sandnes en enorm stor skuffelse.

Reisetype: Reiste alene
Takk, 12veg
Aina E, Daglig leder på Thon Hotel Sandnes, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2019

Hei 12veg,
Takk for din tilbakemelding til Thon Hotel Sandnes. Vi beklager at opplevelsen ikke sto til forventningene denne gangen. Vi jobber hele tiden med utvalget på frokostbuffeten, så det var veldig trist å høre at dere var så skuffet. Det vil være litt lytt på siden med utsiktsrom, men vi har også rom som ligger roligere til. Vi ønsker gjerne å rette opp vårt inntrykk, og ønsker gjerne at du tar kontakt med oss slik at vi kan gjøre det bedre for deg. Ta kontakt med oss på sandnes@olavthon.no eller 51962000, slik at vi kan få kontakt med deg.

Ønsker deg en strålende dag.

Anmeldt 11. august 2019 via mobile enheter

Vi hadde planlagt noen utflukter, Oltedal - Figgjo - Stavanger, og hotellet var fint plassert i forhold til det.
Hotellrommet var reint, vi hadde Superior rom.
Frokosten var bra, savna glutenfritt brød eller rundstykker, det var kun knekkebrød.
Vi kommer gjerne tilbake.

Takk, AnneGreteB8

Hei Anne Grete,
Takk for din tilbakemelding til Thon Hotel Sandnes. Veldig hyggelig å høre at du har hatt et fint opphold hos oss. Vi har glutenfritt brød, men det står ikke fast fremme. Spør gjerne etter det neste gang, så varmer vi opp glutenfritt brød. Ønsker deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 30. juli 2019

Greit hotell med hyggelig betjening, reint samt super frokost. Prisen på overnattingen var også en positiv overraskelse. Blir nok flere overnattinger på dette hotellet for min del. Så dette hotell anbefales .

Dato for oppholdet: juli 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Fisken6
Aina E, Daglig leder på Thon Hotel Sandnes, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2019

Hei Fisken6,
Takk for hyggelig tilbakemelding til Thon Hotel Sandnes. Veldig hyggelig å høre at du har hatt et fint opphold hos oss, og at du er fornøyd med betjening og frokost. Du er hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 25. juli 2019 via mobile enheter

Vi er skuffet over servicen på hotellet. De hva ikke i møte kommende personal som jobbet der. Ikke et smil fikk vi løp av våre dager her. Vi er svært skuffet over dette oppholdet. Frokosten hva helt OK vanlig frokost.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Harriet E
Aina E, Daglig leder på Thon Hotel Sandnes, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2019

Hei Harriet,
Takk for din tilbakemelding til Thon Hotel Sandnes. Det er veldig synd at du er skuffet over servicen på hotellet, dette setter vi som en veldig høy faktor og det er veldig viktig for oss. Du får også en mail fra oss med svar på noen av dine tilbakemeldinger. Håper at du ønsker å komme tilbake, så vi får rettet opp vårt inntrykk ovenfor deg. Ønsker deg en strålende helg.