Anmeldt 20. november 2017 via mobile enheter

Var misfornøyd med oppholdet på Hotel Sverre denne gangen. Har vært mer fornøyd tidligere. Kom til uoppredde senger - måtte reie opp selv. Var også bare en ekstra pute som tre stykker skulle dele. Et pluss er nystekte vafler i resepsjonen til gjestene. Frokosten er ikke til å klage på.

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, Engjest
Walter R, Daglig leder på Hotel Sverre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. november 2017

Kjære Engjest

Takk for at du tar deg tid til å gi oss en tilbakemelding, selv om vi selvsagt ikke liker at du er misfornøyd. Det er synd at oppholdet ikke sto til forventningene.

Det høres ut som at vi har gjort en feil med å plassere dere på et vandrerhjem - rom og ikke hotellrom. Vi har en avdeling som er vandrerhjem, og der er konseptet at du reier opp sengene selv. Men slik skal det selvsagt ikke være for dere som booker hotellet. Det er bare å beklage.

Det er kjekt å høre allikevel, at du er fornøyd med både frokost og vafler.

Vi håper du ønsker å komme tilbake til oss ved en senere anlending. Da er det fint at vi får en melding i forkant, slik at vi kan få rette opp inntrykket fra sist. Send gjerne bestillingen til booking@hotel-sverre.no.

Beste hilsen Maren Skjelde, Hotel Sverre

Anmeldt 6. september 2017 via mobile enheter

Koselig hotel midt i byen. Gangavstand til alt utenom flyplassen. Det går buss dit. Fine og reine rom,åpne ganger og hyggelig betjening. Flott frokostbuffé. Pluss for "pensjonat" alternativet,der du bor på hotelet,men selv må re opp senga.

Dato for oppholdet: oktober 2016
Takk, Ralianha H
Anmeldt 27. august 2017

Her kommer vi gjerne igjen. Veldig sentralt. Vi hadde rom mot kirken og parken der. Flott utsikt. Alltid smilende og hyggelige i resepsjonen og vaskepersonalet. Vi fikk låne vaskemaskin og tørketrommel helt gratis. God frokost.

Romtips: Vi hadde et stort rom mot kirken i andre etasje. Flott utsikt mot parken.
Dato for oppholdet: august 2017
1  Takk, Kjempefint
Anmeldt 29. juli 2017 via mobile enheter

Veldig hyggelig personalet, imøtekommende og blide. Helt ok rom, rent og fint. Gratis vafler, kaffe og te i resepsjonen. Tilrettelagt for barn som kan skrive seg inn med navn og alder. Eget frokostbord til barna. God frokost. Uhøytidlig og god atmosfære. Kommer gjerne igjen om vi er på de kanter av landet.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Heidi N
Anmeldt 31. mai 2017 via mobile enheter

Et rolig sted med beskjeden hotell kultur. Snodige mennesker overalt. De byr på vaffel og te. Budsjettmessig innenfor om det teller. Frokosten er inspirert av putene på rommet. Dette fungerer Ok. Utsikt til alle hjørner av Sandnes.

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, Espen H