Gratis avbestilling frem til 24.09.21
Gratis avbestilling frem til 25.09.21
Gratis avbestilling frem til 25.09.21
eDreamsUSD 118
Anmeldt 23. juni 2020 via mobile enheter

Hotellet har en OK men enkel standard til en OK pris. Kjekt med kodelås på dører og selvbetjent utenom åpningstid som var 07:00 - 19:00. I disse Coronatider var frokosten spesiell men enkel og bra nok

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, 613kjetila
Anmeldt 24. oktober 2019 via mobile enheter

Et helt streit hotell. Litt slitent, men reint og greit. God service og helt fin frokost.
Fint trykk i dusjen og gode senger. Passende størrelse på rommene. Merk - er heis, men den går ikke til øverste etasje (6 etasje).

Dato for oppholdet: oktober 2019
1  Takk, emilier734
KatalinSverre, Daglig leder på Hotel Sverre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. oktober 2019

Hei

Takk for din tilbakemelding på ditt opphold hos oss!

Kjekt å høre at produktet vårt passet til dine behov, både når det gjelder rom, service og frokost.

Håper å kunne ønske deg velkommen ved en senere anledning!

Katalin Østbø

Anmeldt 5. september 2019

Flott service fra ende til annen. Hotellet svarte meget raskt på mine henvendelser. Enkelt å sjekke inn via telefonen. Fikk bare kode til døren, resten gikk av seg selv. Rommene var rene og pene. Alt funket perfekt.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, ludde2019
KatalinSverre, Daglig leder på Hotel Sverre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. september 2019

Hei

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Så bra at konseptet vårt med automatisk innsjekk fungerte godt for dine behov! Målet er jo å gjøre det enkelt og lettvint for våre kunder.

Hjertelig velkommen igjen ved en senere anledning!

Hotel Sverre
#valueformoney

Anmeldt 14. august 2019 via mobile enheter

Enkel og greit hotel, fikk SMS med rom nummer og kode til et rent og ryddig rom i kjelleren. Enkelt å finne parkering på utsiden kom etter 20.00 og dro før 09.00 = gratis parkering.God frokost . Gratis kaffe og te hele dagen ved resepsjonen. Fint alternativ til en bra pris

Dato for oppholdet: august 2019
1  Takk, 631p_la
KatalinSverre, Daglig leder på Hotel Sverre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2019

Hei

Takk for din tilbakemelding!

Bookingsystemet vårt med automatisk innsjekk skal gjøre det så enkelt som mulig for våre gjester. Godt at det passet dine behov, og at vårt tilbud og pris passet til dine forventninger!

Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning!

Anmeldt 27. juli 2019

Vi har hatt en natt med godt over 20 grader på rommet og ingen air-condition til å hjelpe på situasjonen. Når vi nå skal ha natt nummer to får vi beskjed om at det ikke er flere vifter å få til utlån.

Nå er det riktignok en hetebølge på gang men at det ikke er noen form for lufting/ intern kjøling på rommet var skuffende. Åpne vinduer hjelper bare så mye.

Ellers passende rom for familier, to senger slått sammen pluss køyeseng langs veggen. Ok frokost.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Fnokk
KatalinSverre, Daglig leder på Hotel Sverre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2019

Hei

Takk for din tilbakemelding!

Ettersom vi har et eldre bygg har vi dessverre ikke noe form for aircondition på rommene, og jeg føler med dere at det ikke er ideelt når det er flere som sover på samme rom.

Håper dere allikevel fikk nyte Vestlandet i dette flotte været!