FindHotel
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Ryddig, rent, enkelt og mye for pengene. Gode luftemuligheter på rommet. Ligger sentralt. Frokosten var superbillig og superflott med flere valg brød, ost, kjøttpålegg og mye oppskjært frukt. Ikke forvent noe vakkert eller fancy, men pent og rent.

Romtips: Det er noen parkeringsplasser som tilhører hotellet. Disse er gratis og ligger til Venstre for inngangen. Enkelt selvbetjent
Takk, 2anneliv
Anmeldt 16. juni 2021

Har overnattet her flere ganger, enkelt hotell til rimelig pris. Pleier å ha veldig god frokost og svært hyggelige ansatte. Digital inn og utsjekk. Romnummer og kode vis sms/epost, det var kjempe enkelt, Midt i blinken i forhold til enkelt hotell til rimelig penge.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, 194christoffer_
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

God valuta for pengene. Koselig hotell i sentrum av Sandnes. Man kan sjekke inn selv via mobil. Man får så en kode man låser opp dørene med. Kjempegreit! Hyggelige ansatte. God frokost. Jeg kan anbefale dette hotellet. Parkering i gaten utenfor.

Takk, AnnHavdalen
Anmeldt 23. juni 2020 via mobile enheter

Hotellet har en OK men enkel standard til en OK pris. Kjekt med kodelås på dører og selvbetjent utenom åpningstid som var 07:00 - 19:00. I disse Coronatider var frokosten spesiell men enkel og bra nok

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, 613kjetila
Anmeldt 24. oktober 2019 via mobile enheter

Et helt streit hotell. Litt slitent, men reint og greit. God service og helt fin frokost.
Fint trykk i dusjen og gode senger. Passende størrelse på rommene. Merk - er heis, men den går ikke til øverste etasje (6 etasje).

Dato for oppholdet: oktober 2019
1  Takk, emilier734
KatalinSverre, Daglig leder på Hotel Sverre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. oktober 2019

Hei

Takk for din tilbakemelding på ditt opphold hos oss!

Kjekt å høre at produktet vårt passet til dine behov, både når det gjelder rom, service og frokost.

Håper å kunne ønske deg velkommen ved en senere anledning!

Med vennlig hilsen
Katalin Østbø