“Fantastisk SERVICE!”
Anmeldelse av Lille India Sandnes

Lille India Sandnes
Vurdert som nr. 20 av 86 Restauranter i Sandnes
Anmeldt 17. juli 2021

Nydelig mat og fantastisk service! De ser barna og er kjempe flinke og hyggelige med småbarnsfamilier!

Takk, 71maritaf

Anmeldt 20. juni 2021

Var her med familien og må bare si at det var helt fantastisk, fantastisk god mat, fint lokale, atmosfæren var på topp og ansatte var helt utrolig dyktige og høflige

Takk, K533OLthomasb
Anmeldt 29. mai 2021 via mobile enheter

Et skjønt sted som tok deg med til India. Menyen bestod av mange alternativer, både med og uten kjøtt. Liker du å utforske nye retter, er dette stedet å besøke. I tillegg til et svært imøtekommende personale, var maten av topp klasse. Stedet var også barnevennlig. Utseendemessig, var denne restauranten også innbydende. Alt i alt, er dette et sted vi vil besøke igjen.

Dato for besøk: april 2021
2  Takk, Anmeldersteder
Anmeldt 17. mai 2021 via mobile enheter

En fin liten Indisk restaurant, 10-12 bord, rolig og fin stemning. Oversiktlig meny. Vi hadde fire retter og storkoste oss med nydelige smaker. Kjapp og hyggelig betjening.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, torer640
Anmeldt 5. mai 2021 via mobile enheter

Var her med familie, meget god mat i hyggelige lokaler. Nærmeste jeg har kommet Mother India i Kristiansand i Norge. Blir ikke siste gang.

Dato for besøk: mai 2021
2  Takk, 820olem

Reisende som så på Lille India Sandnes, så også på

Har du vært i Lille India Sandnes? Del dine erfaringer!