“God service, men elendig mat”
Anmeldelse av Lille India Sandnes

Lille India Sandnes
Vurdert som nr. 20 av 85 Restauranter i Sandnes
Anmeldt 28. august 2021

Veldig hyggelig betjening som gjorde så godt de kunne, men maten var elendig. Nan brød med og uten hvitløk smakte likt. Forrett med kongereker hadde 3 reker som skulle fordeles på 2 personer. Risen vi fikk servert var tørr og klumpete. Antagelig stått lenge under varmelampe slik at øverste laget med ris var klumpete. Dett var virkelig pinlig. Bestilte vanlig Tikka Masala med lam til hovedrett. Kjøttet var fint, men lunken saus smakte som posemat fra Toro. Ingen av oss klarte å spise opp hovedretten. Vi har spist på indiske restauranter over hele verden - dette var rett og slett ikke godt nok.

Takk, Oddghagen

Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Supergod indisk mat. Alle i selskapet var veldig fornøyd. Rikholdig meny. Anbefaler å prøve dosa. Veldig hyggelig betjening også.

1  Takk, 411elseh
Anmeldt 20. august 2021

Ferskt, fyrrig og fargerik. Raus porsjon til bra pris, og upåklagelig service. Will be back for more!

Takk, randi-helen
Anmeldt 17. juli 2021

Nydelig mat og fantastisk service! De ser barna og er kjempe flinke og hyggelige med småbarnsfamilier!

Takk, 71maritaf
Anmeldt 20. juni 2021

Var her med familien og må bare si at det var helt fantastisk, fantastisk god mat, fint lokale, atmosfæren var på topp og ansatte var helt utrolig dyktige og høflige

Takk, K533OLthomasb

Reisende som så på Lille India Sandnes, så også på

Har du vært i Lille India Sandnes? Del dine erfaringer!