“Fantastisk god mat på ny pizzarestaurant - gourmetsmak”
Anmeldelse av Vesuvia

Vesuvia
Vurdert som nr. 18 av 86 Restauranter i Sandnes
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Den beste pizzaen i Sandnes og Stavanger. Fantastisk god pizza kvar gong. Smaken er verkelig god og det blir brukt ferske råvarer. Pizzabotnen er kjempegod. Eg trur at det er mange Sandnesgaukar og Siddisar som ikkje har prøvd den fantastiske, autentiske pizzaen her på Lura. Restauranten er ny. Oppfordrar alle til å bruka denne restauranten.

1  Takk, Godmatakkurat

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Meget god pizza!Anbefaler å teste den ut.Trenger ikke reise andre plasser for å lete etter god pizza. Det er også sitteplasser i fint lokale.

4  Takk, 639birgerf
Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Helt nydelig pizza, sannsynligvis beste pizza i Sandnes, og vi har prøvd alt og vi elsker pizza! Herlig pizzabunn og gode smakfulle råvarer. Hyggelig service! Anbefales på det sterkeste!

4  Takk, Norw50
Anmeldt 22. mai 2022

Dato for besøk: mai 2022
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Reisende som så på Vesuvia, så også på

Har du vært i Vesuvia? Del dine erfaringer!