“Regionens beste pizza”
Anmeldelse av Vesuvia

Vesuvia
Vurdert som nr. 14 av 85 Restauranter i Sandnes
Anmeldt 18. september 2021 via mobile enheter

Jeg har vært på Vesuvia flere ganger. De har regionens beste pizza. Bunnen er luftig og perfekt. Langtidsheving (over natten) og en heftig vedfyrt pizzaovn gjør underverker. Det italienske smørbrødet de serverer er også knallgodt. Anbefales på det varmeste!

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, RagnarS_12

Anmeldt 27. august 2021 via mobile enheter

Absolutt en pizza restaurant som må prøves. Jeg hadde Calzone med salami picante, den var helt nydelig. Her skal vi tilbake!

2  Takk, Kristin H
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Den beste pizzaen i Sandnes og Stavanger. Fantastisk god pizza kvar gong. Smaken er verkelig god og det blir brukt ferske råvarer. Pizzabotnen er kjempegod. Eg trur at det er mange Sandnesgaukar og Siddisar som ikkje har prøvd den fantastiske, autentiske pizzaen her på Lura. Restauranten er ny. Oppfordrar alle til å bruka denne restauranten.

1  Takk, Godmatakkurat
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Meget god pizza!Anbefaler å teste den ut.Trenger ikke reise andre plasser for å lete etter god pizza. Det er også sitteplasser i fint lokale.

4  Takk, 639birgerf
Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Helt nydelig pizza, sannsynligvis beste pizza i Sandnes, og vi har prøvd alt og vi elsker pizza! Herlig pizzabunn og gode smakfulle råvarer. Hyggelig service! Anbefales på det sterkeste!

4  Takk, Norw50

Reisende som så på Vesuvia, så også på

Har du vært i Vesuvia? Del dine erfaringer!