StavangerStina
      2.8 km fra Kronen Gaard Hotel
      Se flere hoteller i Sandnes
      1924 av 137 anmeldelser
      Anmeldt 30. september 2018

Herskapelig hotell med hyggelig og imøtekommende betjening. Vi hadde 5 retters middag som var bare en opplevelse! Nydelig frokost, fine rom og gode senger. Kan anbefales! Vi feiret en stor dag samtidig som det var bryllup på hotellet- men servicen var på topp fordi om de hadde det travelt. Reiser gjerne tilbake til denne flotte plassen.

Dato for oppholdet: september 2018
      Takk, sissel jorunn a
      Anmeldt 16. september 2018

Det var en MEGET behagelig opplevelse å tilbringe nærmere et døgn på Kronen Gård. Flott beliggende noe utenfor allfarvei, flotte rom og interiør ellers, med noe historie i veggen fra fordums tid. Et hotellopphold bedømmes ikke bare av rommene, restaurant osv., men minst like mye av hvordan tas imot og tas vare på under oppholdet. På Kronen Gård var dette eksemplarisk, som gjorde dette til en meget behagelig opplevelse. Mottagelse, service, mat og drikke var bare supert. Takk!

Dato for oppholdet: september 2018
      Takk, Finn Roger A
      Sara N, Director of Sales på Kronen Gaard Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. september 2018

Kjære Finn Roger A

Takk for din anmeldelse på tripadvisor, det setter vi veldig stor pris på. Tilbakemeldinger hjelper oss til å forbedre oss og ikke minst motivere til å fortsette med det arbeidet vi gjør. Din anmeldelse er svært motiverende. Det virker som at vi har levd opp til forventningene både når det kommer til fasilitetene, servicen, maten og drikken. Som medlem av De historiske hoteller og spisesteder er det også veldig hyggelig at du trekker frem historien som ligger i veggene. Igjen en stor takk, skal sørge for at din tilbakemelding blir videreformidlet med de ansatte.

Håper vi får gleden av å være vertskap for dere igjen.

Anmeldt 24. juni 2018

Vanligvis sjekker vi litt, men denne gangen tok vi bare frem hotellkartet til troipadvisor og satt fingeren på,det hotellet som lå ca der vi trodde vi hadde fått nok av kjøring for dagen. Vi var fornøyd med prisen som sto og bestille. Bare en natt, ikke noe å stresse med. Stor var vår glede da vi kom frem til et av de beste hotellene vi har vært innom. Hyggelig og utrolig fint historisk hotel. God frokost. Stille, pene rom, hurtiglading for Tesla og for andre el biler. Hyggelig betjening. Fint å gå en tur for sengetid. Skal vinpåmdenkanter igjen vet vi hvor vinskap overnatte! Tusen takk for oss.

Dato for oppholdet: juni 2018
      Takk, 880helle
      Sara N, Director of Sales på Kronen Gaard Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2018

Kjære 880helle

Vi er veldig glad for at fingeren landet på vårt hotell og at dere endte opp med å besøke oss. Det varmer våre hjerter å lese at vi er et de beste hotellene dere har vært innom.Skal sørge for at din tilbakemelding blir formidlet videre til de ansatte. Ønsker også å gi en stor takk for at du løfter frem frokosten, rommene, omgivelsene og ikke minst betjeningen.

Visjonen på Kronen Gaard er å være ´´Et sted du lengter tilbake til`` Etter å ha lest din tilbakemelding kan det forstås at vi har klart å oppnå akkurat dette. Noe som er svært motiverende.

Er dere på disse kanter igjen er dere hjertelig velkommen!

Håper vi får gleden av deres besøk igjen :)

Sara I.Nyheim

Anmeldt 19. juni 2018

Min bedrift hadde kurs på dette stedet med overnatting og meget koselige og vennlige folk som jobber her. En meget koselig plass med fine omgivelser og kunne tenkt meg å besøke denne plassen igjen og kan anbefale det til andre.

Romtips: Rommene er bra og du kan komme med ønsker går jeg ut fra.
      Dato for oppholdet: juli 2017
      1  Takk, j0steinp

Kjære Jostein P

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en flott anmeldelse - det setter vi veldig stor pris på! Det er veldig gledelig å høre at vi har levd opp til forventningene når det kommer til plassen, omgivelsene og at dere ble tatt godt i mot av de ansatte. Takk for at du anbefaler oss til andre - det setter et stort og takknemlig smil om munnen på alle oss på Kronen Gaard!

Dere er hjertelig velkommen tilbake! Håper vi får gleden av deres besøk igjen snart. :)

Sara I.Nyheim

Anmeldt 16. mai 2018

Dette hører innunder De Historiske Hoteller, med de særpreg disse har. Koselig plass, med fine omgivelser, men stor trafikkstøy med hovedveien like utenfor (kan være forskjell på hvor du får rom ?). Særlig vil dette være merkbart om morgenen. Gratis parkering og hyggelig personell trekker opp. Bestilte middag, som var meget bra. Frokosten enkel, men grei nok. Savnet ellers en stol til å sitte på inne på hotellrommet (er ofte avhengig av å få gjort litt kontorarbeid når jeg er på disse reisene mine).

Romtips: Valg av rom i fht. trafikken ? Hvis du trenger "kontorstol", så kan det være smart å spørre om det på forhånd ?
      Dato for oppholdet: mai 2018
      Takk, carlhakon
      Sara N, Salgssjef på Kronen Gaard Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juni 2018

Kjære carlhakon

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss tilbakemelding og for at du deler din opplevelse med alle våre lesere her på TripAdvisor.
      Det er veldig gledelig å å høre at vi levde opp til forventningene, både når det gjelder det historiske særpreget, kundeservicen, omgivelsene og maten.

Når det gjelder støy fra gaten så er det som du sier, det er forskjell og det er avhengig av hvor dere har fått rom. Gi oss gjerne beskjed neste gang, så skal vi få flyttet dere til et rom lengre vekk fra veien. :)
      Stol på rommet skal vi også få gjort noe med, da vi har mange forretningsreisende boende hos oss.

Tusen takk for en flott tilbakemelding som både gleder og gir oss muligheten til å forbedre oss.

Håper vi får gleden av å være ditt vertskap ved en senere anledning.

Du er hjertelig velkommen tilbake!