FindHotel
StayForLong
Destinia.com
Trip.com
Anmeldt 6. desember 2018 via mobile enheter

Det ser koselig ut fra utsiden, og det er det mest positive jeg kan si. Når du kommer inn oppdager du fort at det er kaldt overalt...! Hotellet fremstår med svært variert standard. Rommet jeg fikk var bare gammelt og skittent, ikke gammelt og sjarmerende. Godt det var badekar så jeg kunne få varmen i meg igjen etter en fryktelig kald dag/kveld med arrangement her- dette til tross for gode klær og skjerf å pakke meg inn med! Det er så mye ting overalt at det oppleves ufyselig.

Det er også svært lytt noe som trekker ned for min opplevelse.

Middagen var helt grei- hverken mer eller mindre. Frokost og lunsj bra.

Konklusjon: er her fordi jobben har lagt det hit- ville ALDRI anbefale noen dette hotellet...

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, StavangerStina
Anmeldt 30. september 2018

Herskapelig hotell med hyggelig og imøtekommende betjening. Vi hadde 5 retters middag som var bare en opplevelse! Nydelig frokost, fine rom og gode senger. Kan anbefales! Vi feiret en stor dag samtidig som det var bryllup på hotellet- men servicen var på topp fordi om de hadde det travelt. Reiser gjerne tilbake til denne flotte plassen.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, sissel jorunn a
Anmeldt 16. september 2018

Det var en MEGET behagelig opplevelse å tilbringe nærmere et døgn på Kronen Gård. Flott beliggende noe utenfor allfarvei, flotte rom og interiør ellers, med noe historie i veggen fra fordums tid. Et hotellopphold bedømmes ikke bare av rommene, restaurant osv., men minst like mye av hvordan tas imot og tas vare på under oppholdet. På Kronen Gård var dette eksemplarisk, som gjorde dette til en meget behagelig opplevelse. Mottagelse, service, mat og drikke var bare supert. Takk!

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Finn Roger A
Sara N, Director of Sales på Kronen Gaard Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. september 2018

Kjære Finn Roger A

Takk for din anmeldelse på tripadvisor, det setter vi veldig stor pris på. Tilbakemeldinger hjelper oss til å forbedre oss og ikke minst motivere til å fortsette med det arbeidet vi gjør. Din anmeldelse er svært motiverende. Det virker som at vi har levd opp til forventningene både når det kommer til fasilitetene, servicen, maten og drikken. Som medlem av De historiske hoteller og spisesteder er det også veldig hyggelig at du trekker frem historien som ligger i veggene. Igjen en stor takk, skal sørge for at din tilbakemelding blir videreformidlet med de ansatte.

Håper vi får gleden av å være vertskap for dere igjen.

Anmeldt 24. juni 2018

Vanligvis sjekker vi litt, men denne gangen tok vi bare frem hotellkartet til troipadvisor og satt fingeren på,det hotellet som lå ca der vi trodde vi hadde fått nok av kjøring for dagen. Vi var fornøyd med prisen som sto og bestille. Bare en natt, ikke noe å stresse med. Stor var vår glede da vi kom frem til et av de beste hotellene vi har vært innom. Hyggelig og utrolig fint historisk hotel. God frokost. Stille, pene rom, hurtiglading for Tesla og for andre el biler. Hyggelig betjening. Fint å gå en tur for sengetid. Skal vinpåmdenkanter igjen vet vi hvor vinskap overnatte! Tusen takk for oss.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, 880helle
Sara N, Director of Sales på Kronen Gaard Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2018

Kjære 880helle

Vi er veldig glad for at fingeren landet på vårt hotell og at dere endte opp med å besøke oss. Det varmer våre hjerter å lese at vi er et de beste hotellene dere har vært innom.Skal sørge for at din tilbakemelding blir formidlet videre til de ansatte. Ønsker også å gi en stor takk for at du løfter frem frokosten, rommene, omgivelsene og ikke minst betjeningen.

Visjonen på Kronen Gaard er å være ´´Et sted du lengter tilbake til`` Etter å ha lest din tilbakemelding kan det forstås at vi har klart å oppnå akkurat dette. Noe som er svært motiverende.

Er dere på disse kanter igjen er dere hjertelig velkommen!

Håper vi får gleden av deres besøk igjen :)

Sara I.Nyheim

Anmeldt 19. juni 2018

Min bedrift hadde kurs på dette stedet med overnatting og meget koselige og vennlige folk som jobber her. En meget koselig plass med fine omgivelser og kunne tenkt meg å besøke denne plassen igjen og kan anbefale det til andre.

Romtips: Rommene er bra og du kan komme med ønsker går jeg ut fra.
Dato for oppholdet: juli 2017
1  Takk, j0steinp

Kjære Jostein P

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en flott anmeldelse - det setter vi veldig stor pris på! Det er veldig gledelig å høre at vi har levd opp til forventningene når det kommer til plassen, omgivelsene og at dere ble tatt godt i mot av de ansatte. Takk for at du anbefaler oss til andre - det setter et stort og takknemlig smil om munnen på alle oss på Kronen Gaard!

Dere er hjertelig velkommen tilbake! Håper vi får gleden av deres besøk igjen snart. :)

Sara I.Nyheim