MElisabeth
    Hist dbl rom bad
      2.8 km fra Kronen Gaard Hotel
      Se flere hoteller i Sandnes
      Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

I år har vi valgt overnattinger på "De Historiske". I natt var det Kronen som var booket. Middagen i går kveld var god og jeg spurte om de hadde lokalt og det hadde de. "KRØL" var navnet. Brygget med kvekk. Det var godt. Rommet var enkelt, men helt ok. Frokosten var helt og, men serveringspersonellet virket veldig usikre.

Takk, Arne Gunnar H
      Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

3 netter på Kronen gaard med hund ble en hyggelig opplevelse. Flotte, naturskjønne omgivelser og selve hotellet ligger i en nydelig beplantet hage. Hyggelige og serviceminded personalet, nydelig frokost og deilig 3 retters middag. Hotellet er del av De historiske hotellene og anbefales virkelig ❤ Ulempe med reisevei til alt, må ha egen bil.

1  Takk, 110hanneg
      Anmeldt 10. november 2019

Hadde en av suitene med egen inngang; meget gammelt og slitt. Bla hang sengehimmel på halv 8, grunnet mangel på fester.

Veldig god tre retters middag på kvelden, men servitør glemte oss litt da hun hadde andre kjentfolk som var innom og var opptatt der. Så vi ventet en del og fikk bestikk etter vi fikk mat, brødet kom når suppen nesten var spist opp;) I forhold til prisen vi betalte for denne natta så var ikke oppholdet verdt pengene. Kom direkte ifra ett annet hotell i samme kjeden (songdalstrand) og det var noe HELT annet.

Frokosten var god, men denne gode ripssaften som jeg mener huske skulle være lokal; smakte vann og det hørte jeg andre også snakke om.

Dato for oppholdet: august 2019
      1  Takk, astriveronica
      Anmeldt 6. november 2019

Det er et utrolig koselig hotell, men alt for dyrt i forhold til hva du sitter igjen med.
      Servicen i resepsjonen var helt fryktelig. Personellet bryr seg virkelig ikke om du må vente og er generelt svært lite serviceinnstilte.

Dato for oppholdet: november 2019
      Takk, Heine H
      Anmeldt 30. juli 2019 via mobile enheter

Vi hadde minnestund på Kronen Gård for vår mormor og var samlet rundt 60 gjester til smørbrød og kaker. Dessverre så ble vårt besøk der en skuffelse og flere av gjestene har kommet med negativ tilbakemelding. Dette gjelder spesielt mottaket fra personalet og det virket som om vi var uønsket på stedet. Vi ble ikke ønsket velkommen, servitørene var sure, det ble ikke fylt på verken kaffe eller annen drikke og servitørene var ikke imøtekommende ved spørsmål fra våre gjester. Da vi spurte om veien til toalettene, fikk vi beskjed om at det var der vi kom inn. Vi ba også om en pause mellom smørbrød og kaker og fikk da svar tilbake om det var nødvendig. Gjestene våre ble nektet å spise vegetarsmørbrød eller glutenfrie smørbrød dersom de ikke hadde allergier eller var vegetarianere og da vi spurte om vanlig isvann til bordene fikk vi bare ekstra Olden mineralvann istedenfor. De belastet oss også for mer kuver enn det som vi hadde avtalt på forhånd og serverte oss eplemost til en kost på kr 190,/ PR. flaske - uten at vi hadde bedt om denne eksklusive drikken. Da vi tok kontakt med hotell direktøren for å gi vår tilbakemelding etter besøket, ble vi bare avfeid og de tok ingen selvkritikk eller beklaget hvordan personalet hadde oppført seg. Vi kommer aldri til å besøke Kronen Gård igjen og vil heller ikke anbefale andre å gjøre det. Vår representant for familien har også sendt en Mail til daglig leder av hele Kronen Gruppen angående vår opplevelse av besøket, men har ikke fått svar på vår henvendelse.

Dato for oppholdet: juni 2019
      Takk, 400sisselp
      MonikaS305, General Manager på Kronen Gaard Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2019

Hei 400sisselp,

Først av alt vil jeg igjen takke for at din slektning valgte å legge minnestunden til oss. På Kronen Gaard Hotell arbeider vi alltid hardt for å sikre at maten, drikken og servicen holder en høy standard. Det er viktig for oss at merkedagene som legges til oss får en spesiell oppmerksomhet, og en fin ramme rundt arrangementet. Dette er noe vi også får svært mange gode tilbakemeldinger på. Vi synes det er veldig trist at du ikke var fornøyd med gjennomføringen av minnestunden. Som beskrevet i mailkorrespondansen vi har hatt i forkant av anmeldelsen din her på Tripadvisor, forsøkte vi å invitere deg og dine tilbake til oss på en hyggelig middag.Dette tilbudet står for øvrig fortsatt ved lag.

Med vennlig hilsen
      Monika Sandvold, Hotelldirektør