“Ingen alkoholservering”
Anmeldelse av Olivia Vågen

Olivia Vågen
Vurdert som nr. 64 av 97 Restauranter i Sandnes
Beskrivelse: Innerst i Gandsfjorden, midt i hjerte av Sandnes sentrum ligger vår største restaurant hittil – Olivia Vågen. Restauranten strekker seg over to etasjer med en stor takterrasse som blir et fantastisk sted å nyte mat, drikke og utsikten over byen. Inne har vi en stor bar, flere chambre séparée til private selskaper og selvfølgelig masse plass til sultne gjester. Hver Olivia-restaurant er inspirert av forskjellige italienske byer, og Olivia Vågen er inspirert av sydlige Palermo på Sicilia. I tillegg til et lite utvalg lokale retter fra Palermo finner du så klart også klassikere du kanskje har smakt hos oss før hvis du har besøkt oss andre steder.
Anmeldt 17. juni 2023 via mobile enheter

Vi var 14 personer/kollegaer som skulle kose oss ute med god mat og drikke (sommeravslutning) med jobben, og møtte opp på avtalt tid etter en forhånds reservasjon slik at maten skulle komme fortløpende.

Men hos Olivia ble vi ikke mottatt så bra dessverre:( De mente at 2 personer av følge var overstadig beruset, selv om alle oppførte seg rolig og pent ved bordet.
Pga. dette nektet de hele følge alkohol servering!
Så da ble det servert oss vann og annet uten alkohol mens vi i tillegg måtte vente i 1 time på servering av maten.

Det ble en skikkelig nedtur for hele kvelden og jeg reiste hjem tidlig.
Anbefaler ikke andre å reservere til et stort følge, med fare for å ikke få servert alkohol til alle om de mener 1 person har tatt et glass for mye.

Takk, 370lisae
Olivia Restaurants, Owner på Olivia Vågen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juni 2023

Hei Lisa,

Vi beklager for den dårlig opplevelsen du hadde hos oss, dersom du ønsker å ta saken videre må du gjerne kontakte vår assisterende restaurantsjef Donjeta på donjeta.nikqi@olivia.no.

Anmeldt 14. juni 2023

Elendig service, kaos og lite fokus på å se kundene. Vi gikk da det ikke var noen respons å få på hverken drikke eller bestilling av mat. Veldig skuffende.

Takk, Anne Rugland G

Hei Anne

Vi ber virkelig om unnskyldning for dette og kommer selvsagt til å se over våre rutiner fremover. Vi setter stor pris på all feedback og takker så mye for at du tok tid til å skrive til oss!
Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med vår assisterende restaurantsjef Donjeta på donjeta.nikqi@olivia.no så hun kan komme i kontakt med deg.

Anmeldt 11. juni 2023 via mobile enheter

Dette var bare ypperlig. Hadde palermo 3 retter. Ja litt logistikk problemer. Det var fullt hus på terassen i det fine være i 25 grader. Maten var utsøkt, og betjeningen særs hyggelig, selv om engelsk var nødvendig, som igjen ga intrykk av internasjonalt miljø.
Dette er en flott tivekst til Sandnes

Takk, SveinHelgeT

Hei Svein,

Så flott å høre at dere hadde ett fint besøk hos oss, dette ble vi virkelig glad over å lese!
Vi ønsker dere hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 9. juni 2023 via mobile enheter

Ser på dårlige anmeldelser her og tydeligvis har det vært en del oppstartsproblemer, men vi hadde både god service og nydelig mat. Pizzaen var helt topp og samboer hadde en kyllingrett. Koselig lokale og kul takterrasse. En bra tilskudd til Sandnes.

1  Takk, Norw50

Hei,
Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding og så fine ord :-D
Vi setter stor pris på det og håper vi ser dere snart igjen hos oss!

Anmeldt 8. juni 2023

Elendig service, hadde bestilt bord, ble vist til bordet, satt i over 50 minutter før noen kom og spurte om vi ville ha noe å drikke, prøvde å få kontakt med flere men ingen hadde tid å hjelpe. Middels mat, elendig service. Det er nok ikke lenge før det er folketomt hos Olivia i Sandnes. Styr unna, det er masse andre flotte steder med god mat i Sandnes.

Takk, jhult1972

Hei,
Dette var utrolig kjedelig å lese og selvsagt ikke den opplevelsen vi ønsker å gi våre gjester. Vi hadde satt stor pris på om du kunne ta kontakt med Assisterende restaurantsjef Donjeta på donjeta.nikqi@olivia.no slik at hun kan få direkte kontakt med deg.

Tusen takk for din feedback!

Reisende som så på Olivia Vågen, så også på

Har du vært i Olivia Vågen? Del dine erfaringer!