“Anbefales!”

Sabi Sushi Sandnes
Vurdert som nr. 5 av 84 Restauranter i Sandnes
Kjøkken: Japansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: Vi tror på de enkle grunnreglene i den japanske kulinariske tradisjonen.Vi bruker bare ferske råvarer som har reist kortest mulig.Vår mat er modig i sin enkelhet.Vi søker å la de naturlige smakene få fritt spillerom - uten unødvendige forstyrrelser.Vi tror på det enkle, den rene råvare og det gode håndverk.Vi tror på idealer som mange i dagens hektiske hverdag dessverre har glemt.Dette er Sabi Sushi.
Anmeldt 10. desember 2018

Vi har kun positive opplevelser med Sabi Sushi Sandnes :) Alltid god mat og hyggelig service. Ved flere anledninger har vi benyttet take away muligheten og også dette har fungert helt topp.

Takk, Norw50

Anmeldt 15. oktober 2018 via mobile enheter

Kjempe fin kvalitet på råvarer og smak.
Faller litt igjennom på variasjon og utseende. For det pris nivået burde det være tipptopp ikke haste gjort.
Nydelig sushi men trenger et lite løft eller inspirasjon til kokkene

1  Takk, 171marianneg
Anmeldt 17. august 2018

For de som liker sushi er dette som å komme til mat himmelen.
Stedet er godt besøkt og dette betyr at maten er veldig bra. Prøv gjerne menyer for flere , men ta med noen biter ekstra tempura - utrolig godt. Ligger i Storgata og er lett å finne med greie parkeringsmuligheter. Anbefaler å spise i restauranten men take away fungerer også utmerket.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 347kjellg
Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Alltid like god mat, både av utseende og smak. Både godt i restauranten og som take away. Bestilles enkelt på nettet og hentes til avtalt tid. I sentrum og greit å finne frem.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Bente H
Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

Vi var fire venner som besøkte restauranten. Ble anbefalt et valg fra «meny for flere», noe som var et godt valg. En miks av forskjellige varianter, og nok til at alle fikk smakt på alt.

Flere varianter av japansk øl passet bra.

Kan anbefales.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Svein_58

Reisende som så på Sabi Sushi Sandnes, så også på

Har du vært i Sabi Sushi Sandnes? Del dine erfaringer!