Anmeldt 25. juli 2019 via mobile enheter

Flott stor plass utenfor sentrum av Sandnes.
Plassen har flotte oppmålte plasser og noen er belagt med betongheller for å parkere bobiler. Det finnes stort flott åpent grøntområde for telt, campingvogner og bobiler. Det finnes hytter og oppstillingsplass også inne i skogen.
Det ene serviceanlegget på området inneholder flotte dusjer og toaletter.
Litt beklagelig er det at dusjene er relativt kostbare å benytte. Det er også et av få anlegg man faktisk også må betale for å låne kjøkkenet på plassen.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Happyfred63
Anmeldt 26. august 2017

Vi sov her i forbindelse med ett bryllup som vi skulle i. Da vi skjønte at vi kom til å komme senere utpå kvelden enn klokka 9, som er seneste innsjekk, ringte vi og spurte om vi kunne finne en løsning som var bra for begge parter. Men nei, maken til snerpete og hissig dame i telefonen har jeg aldri vært borte i, vi foreslo at hun kunne legge ut nøkkelen til oss så vi kunne betale for oss dagen etter, ettersom vi hadde booket for hele helgen. Dette var helt umulig. Først etter at vi nærmest tryglet om at dette skulle bli løsninga, gikk det greit. Hytta vi lånte var i tillegg dårlig rengjort.
Kort oppsummert så var dette den dårligste servicen vi har opplevd noengang.

Dato for oppholdet: august 2017
1  Takk, 842magnusn
Anmeldt 15. juli 2017 via mobile enheter

Sleit litt med å finne campingen til tross for god skilting på grunn av veiarbeid, men etter et par looper ringte jeg campingen og fikk god veibeskrivelse inn.

Romslige vognplasser. Noe helikoptertrafikk til Sola over plassen. Godt felleskjøkken. Nyoppusset dusj/wc anlegg, men dette kunne vært vasket oftere.

Fin tømming av bobil/vogntoalett, men det kunne vært mer trykk på kran for påfylling av vann. Krana ved vognplass 15 rant i alle fall s-a-k-t-e.

Fint med hund og barn. Lekeplasser, fotballbane, vollyballplass m.m.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Gørill N
Anmeldt 3. juni 2017 via mobile enheter

Overnattet her i forbindelse med et familieselskap. Hadde en stor hytte med 6 + 1 sengeplasser. Grei standard, men litt for myke senger etter vår smak. Bra wifi på hytta. Fotballbane og lekeplass ved resepsjonen. Ingen butikk på området.

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, karenmarieh
Anmeldt 10. september 2016 via mobile enheter

Utrolig fine hytter! Store og romslige, rent! En stue, to soverom og bad med varmekabler, helt topp! Gode senger også! Sentralt beliggende til sentrum, hovedvei! Flott plass å ligge når du skal på farta som turist!
MEN: vi var heldige, hytta lå litt for seg selv, omtrent på baksiden av resepsjonen! Men resten av område på campingen var preget av gamle telt, forlatte vogner og lite trivelig!
Jeg anbefaler hytte nummer 6 der er det bare fint

Dato for oppholdet: september 2016