Anmeldt 20. juni 2021 via mobile enheter

Dette er et flott og rolig område uten støy fra omgivelser, og ligger allikevel bar noen få minutter kjøring fra Sandnes sentrum. Avstanden til Stavanger er også kort. Flott familievennlig område med hyggelig vertskap på plassen.
For bobiler og campingvogner er det flotte store oppmålt plasser.
Det er både hytter og rom til leie på plassen også.
Grunnet Corona har vi ikke testa sanitæranlegg.
En flott plass som absolutt kan anbefales.

Takk, Happyfred63
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Vi leide en hytte for to uten do og dusj. Vi delte do med seks andre leiligheter, og det ble styrete. Doen var ganske møkkete også. Man måtte vaske opp rett utenfor doen, og det var ganske udelikat. Fellesdusjen var møkkete og ekkel. Når vi skulle vaske opp, så fantes det ikke oppvaskbørste, og det var heller ikke såpe til vask av gulvet. Det var ikke mulig å velge utvask av hytter, så hytta var ikke veldig ren når vi kom. Kommer ikke til å bo her igjen for å si det sånn. Synes også at eierene var litt grinete.

Takk, Linda852
Anmeldt 29. juli 2020

Plassen er fin, den.. Bare synd betjeningen som jobber her eksepsjonelt lite serviceinnstilt. Makan til snerpete, lite imøtekommende og sure mennesker... Kommer kanskje
tilbake hvis alle andre campingplasser i verden legges ned, og dette er den eneste som blir igjen..

2  Takk, niklasnordhagenk
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Kan begynne med det lille som var bra her og det var lekeplassen. Vi bodde i hytte 2, det var 6 små hytter i samme bygning. Med do/oppvask for kjøkkenutstyr i enden på bygget. Dette var i samme rom med dør i mellom. Her var den en vond lukt som var der så lenge vi var her. Inne på doen var det kun kaldt vann i krana samme hvor mye vi skrudde på den som viste varmt og kaldt vann flere ganger i løpet av dagen. Sa i fra til hun som kom å sjekka hyttene etter utsjekk. Men ho trodde ikke på oss og bare gikk når vi sa hun kunne gå inn å sjekke. Det var også tomt for dopapir når vi kom til bake til hytta ved halv sju tiden ene kvelden. Nytt dopapir kom ikke før litt over kl. 11 dagen etter. Det ble heller ikke tatt noen vask inne på doen da. Så heller ikke ut til at det var tatt noen vask dagen før da de samma flekkene på gulv og do var der dagen etter. Støvete var det også der. Kjøleskapet i hytta var møkkete, men vi hadde kjølebag som gikk på strøm så brukte den. Sa i fra om kjøleskapet da vi dro. Snakket da med en mann som sa vi skulle sagt i fra med en gang. Men da får neste som kommer å leier se om det er vasket der. Var også fettflekker/matsøl oppover veggen i kjøkkenkroken. Hytta var utstyrt med kjøkkenutstyr for de som ikke har med seg det. Men husk oppvaskbørste.

Takk, HegeL123
Anmeldt 25. juli 2019 via mobile enheter

Flott stor plass utenfor sentrum av Sandnes.
Plassen har flotte oppmålte plasser og noen er belagt med betongheller for å parkere bobiler. Det finnes stort flott åpent grøntområde for telt, campingvogner og bobiler. Det finnes hytter og oppstillingsplass også inne i skogen.
Det ene serviceanlegget på området inneholder flotte dusjer og toaletter.
Litt beklagelig er det at dusjene er relativt kostbare å benytte. Det er også et av få anlegg man faktisk også må betale for å låne kjøkkenet på plassen.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Happyfred63