“Dette var en skuffelse”
Anmeldelse av Cucina Italia

Cucina Italia
Vurdert som nr. 75 av 84 Restauranter i Sandnes
Anmeldt 23. juli 2021

Bestilte Lun focaccia med kylling, salat med parma og barnepizza (napoli). Først fikk fruen en salat uten parma, vi sa fra og hun fikk noen skiver slengt oppå. Den «lune» focacciaen var glovarm, knøttliten og med alt for mye olivenolje (var bare ekkelt) i tillegg til tørr smakløs kylling. Pizzaen til minstemann var et flatbrød av en pizza med alt for mye ost som minnet mer om pizzatopping enn mozzarella, og skinken minnet fælt om noe fra en hermetikkboks, tomatsausen smakte bare oregano. Rett og slett en stor skuffelse, denne plassen har tapt seg kraftig siden sist vi var her. Her kommer vi ikke tilbake.

Takk, A2549KOandreasd

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Styr unna.
Hørtes veldig godt ut med pasta bolognese med parmesan ost, selv om prisen var dyr fristet det...
Smakløst, vannet fra pastaen var i bunn av tallerken, kjøttdeigen var helt smuldret og sausen... og parmesanen...hvor var den gjemt....Godt de hadde piffi og ketshup...

Takk, Tonetorg
Anmeldt 18. oktober 2019 via mobile enheter

Ikke god pasta i det hele tatt! Carbonara gikk ikke å spise! Var nødt til å bytte til pizza. Den smakte ikke godt heller..
Anbefaler ikke☹️
Vil bare minne om at service er nok god. Etter at vi hadde sagt at pasta smakte dårlig, jenta bare spurte med en gang om vi ville hatt noen annet.

Dato for besøk: oktober 2019
2  Takk, 705liudak
Anmeldt 24. juni 2019

Bestilte pasta alfredo som var smakløs og kyllingen var tørr. Ser at alle andre også skriver det samme så kansje det bør bli gjort en endring?

Dato for besøk: juni 2019
1  Takk, IdajosefinHA
Anmeldt 15. juni 2019

Etter anbefaling fra servitør bestilte jeg salaten med Parmaskinke og focaccia til.
Jeg fikk to tørre skiver og en salat som var brun i kantene og dvask. Parmaskinken bestod av 90% fettrand og de hadde spandert to tynne skiver med bøffelost og hele tre cherrytomater på meg... thats it.
Etter å ha pillet vekk alt det hvite seige fettet satt jeg igjen med to skiver ost og tre cherrytomater som var spiselig.
Jeg gikk til servitøren og klagde, og fikk et likegyldig spørsmål om hva jeg ville de skulke gjøre. Jeg sa jeg ville ha en annen rett, det fikk jeg ikke.
Jeg forklarte at salaten var uspiselig, og at jeg da ville ha pengene tilbake.. Det fikk jeg heller ikke.
Da jeg gikk derifra stod kokken med kryssede armer og stirret etter meg.
Elendig mat, elendig service, og ufordragelig holdning.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Enigma_Kaya

Reisende som så på Cucina Italia, så også på

Sandnes, Rogaland
Sandnes, Rogaland

Har du vært i Cucina Italia? Del dine erfaringer!