“Flott sted”

Vurdert som nr. 36 av 86 Restauranter i Sandnes
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 25. august 2021

God mat, rask servering og hyggelig betjening. Trekk for at maten ikke var helt varm og drikke ikke helt kald.

Takk, Mads-Yngvar F

Anmeldt 14. mai 2021 via mobile enheter

Veldig bra service og kjempegod mat. Vi ble veldig godt tatt i mot og alt ble lagt til rette for at vi skulle få en god opplevelse. Når maten også er så god så blir det en fortjent femmer!!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, ellenr585
Anmeldt 8. oktober 2020

Lørdag 3 oktober:Dårlig service, treige servitører, lunken mat, satt og venta på maten i 50 min, servitører spurte ikke om påfyll og når vi først fikk bestille drikke så tok det utrolig lang tid , ikke å anbefale dersom man skal ut å kose seg en lørdags kveld

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, Samboca0707
Anmeldt 15. august 2020 via mobile enheter

Surt og grettent personale. Utrivelig besøk. Kommer ikke tilbake til så dårlig behandling igjen. Takk for oss!

Dato for besøk: august 2020
Takk, 412siljeh
Anmeldt 12. august 2020

Veldig treg servering. 15 minutter før noen kom til bordet og tok opp bestilling. Ytterligere 45 minutter for å få maten. Det var ikke fullt på restauranten, men trolig for få folk på jobb. Dette har jeg også opplevd før, så det er ikke et engangstilfelle.

Dato for besøk: august 2020
Takk, 386ingerb

Reisende som så på Sandnes Brygge, så også på

Har du vært i Sandnes Brygge? Del dine erfaringer!