“Kjempe god kaffe”
Anmeldelse av Coffeeberry Sandnes

Coffeeberry Sandnes
Vurdert som nr. 1 av 6 Smått og godt i Sandnes
Beskrivelse: MED GOD SMAK I MUNNEN Kaffen du får på Coffeeberry er brygget på førsteklasses, sporbare råvarer. På den måten får kaffebonden den prisen han fortjener, og du kan nyte byens beste kaffe med verdens beste samvittighet. Det samme gjelder maten, som langt på vei er kortreist. EKTE KJÆRLIGHET Folk og kaffe hører sammen. Så enkelt er det. Kjærligheten til den virkelig gode kaffen, og de som vet å sette pris på den, var utgangspunktet for Coffeeberry. For vi vil gi deg en fantastisk kaffeopplevelse. Hver gang – enten du er på farten, eller har noen minutter til å nyte en kopp eller to hos oss.
Anmeldt 25. januar 2019 via mobile enheter

Coffeeberry leverer alltid. Det er også en bonus at det er utrolig hyggelige folk som har startet coffeeberry og tatt opp kampen mot de store kjedene som starbucks, steam og espresso house.

Min personlige mening er at coffeeberry slår dem alle ned i støvlene!
Verdt et besøk. Enten for å sitte ned å nyte en kaffe og noe å bite i, eller for å ta med en kaffe videre på veien.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, MariPrM

Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Alltid god atmosfære på Coffeeberry og kaffen holder et meget høyt nivå. Her merkes det at kvaliteten er viktig!

Takk, 27elisabethh
Anmeldt 30. september 2018

Coffeeberry har den beste kaffen, de hyggeligste ansatte og den ultimate stemningen. Går aldri skuffet hjem.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med denne restauranten
Takk, ingvildrundberg
Anmeldt 17. september 2018 via mobile enheter

Liten lunsjdate med kjæresten er alltid populært på Coffeberry og Hanne og Thomas! En god decaf havrelatte på meg + rugbrød m syltetøy: deilig

Takk, Kvinne1
Anmeldt 27. august 2018

Nydelig kaffi i alle varianter laget av folk som bryr seg. Omsorg og ekspertise på alle plan! + smakfulle kanelboller og en bombe av en sirkus-sjokolade!

Dato for besøk: august 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med denne restauranten
Takk, Solveig S

Reisende som så på Coffeeberry Sandnes, så også på

Har du vært i Coffeeberry Sandnes? Del dine erfaringer!