“Fantastisk for familie med barn i alle aldre”
Anmeldelse av Soma Gård

Soma Gård
Vurdert som nr. 6 av 33 ting å gjøre i Sandnes
Attraksjonsdetaljer
Anmeldt 20. desember 2015

Soma gård utvikles og blir større og større for hvert år. Dessverre har de kun åpent om sommeren. De har masse muligheter for at barna får brukt kroppen. Flere nedgravde trampoliner, forskjellige typer tråbiler på lukket bane. Den største hoppe puta jeg noensinne har sett. Ca 15x20 m Gravemaskiner, utegriler dry med mer... Å ikke minst. Alt på innsiden er gratis! Det holder å betale seg inn på området, og det er ikke dyrt Har du sjansen så ta turen Du kommer neppe til å angre!!

1  Takk, Oyslund

Anmeldt 15. desember 2015 via mobile enheter

Koselig med dyr og stor boltreplass og mange lekeplasser. Fint at man kan ta med å grille selv eller kjøpe litt pølser, lapper, is, kaffe og så videre der. For de litt større barna er det nok gøy å hoppe i høyet samt noen av ekstraaktivitetende, men de koster ekstra. Kan fort bli litt dyrt å være her, men kan være der noen timer pluss mat.

Takk, Januarygirl82
Anmeldt 16. november 2015

Soma gård er et sted man virkelig koser seg. Her er noe for enhver smak, uansett alder mener nå jeg:-) Ungene liker visst best hoppeslott og trampoliner uansett hvor mange flotte dyr man kan se på, for ikke å snakke om turen bak på traktoren, høydepunkt for barnehagebarn.
Flott at man og kan ta med seg mat og grille her, eller kjøpe noe da....
Synd med jule arrangementene, savner det.

1  Takk, lottaterracotta
Anmeldt 12. august 2015

Dette var en kjekk plass før, synes jeg. Den er fremdeles bra, men jeg gir gjennomsnitt karakter grunnet høye priser !! En familie på 5 koster ca 400-600 ettersom hvilke aktiviteter barna vil være med på.....

Takk, lordhenning
Les flere anmeldelser
Anmeldt 31. juli 2015 via mobile enheter

Vi er alltid innom Soma gård når vi er på ferie i distriktet. Det er best når det er fint vær, ta med grillmat! Ungene koser seg hele dagen!

1  Takk, imflickring

Reisende som så på Soma Gård, så også på

Har du vært i Soma Gård? Del dine erfaringer!