“Aktivitetsgård”

Soma Gård
Vurdert som nr. 7 av 40 ting å gjøre i Sandnes
Attraksjonsdetaljer
Anmeldt 10. juni 2017 via mobile enheter

Mye å gjøre og mye å se, masse benker, spiseplasser, dyr å ta på, traktorer, fuglepark, hoppeslott, trampoliner, sandkasser, grill mulighet osv

1  Takk, Erling H

Anmeldt 8. desember 2016

Fantastisk sted å være når det er oppholds og fint vær både for store og små. Mange dyr, kan hoppe i høyet, grille leke og kose seg flere timer her. Anbefales virkelig.

1  Takk, dossi78
Anmeldt 29. september 2016

Utrolig koselig sted. Både masse koselige dyr og andre kjekke aktiviteter. Ingen problem å bruke tiden fra åpning til stengetid her.

1  Takk, Evatoneb
Anmeldt 21. august 2016 via mobile enheter

Veldig misfornøyd med besøket på Soma Gård. Betalte 675kr for hele familien (2 voksne, 3 barn). De aller fleste aktivitetene var stengt ned å kunne ikke benyttes. Barna ble veldig skuffet. Vi dro etter kun en time. I tillegg ble vi møtt med liten forståelse av ansatte og ledelse når vi påpekte hvor skuffende besøket var. Svaret deres når jeg nevnte alle aktivitetene som ikke kunne brukes var som følger: Dere velger selv om dere vil komme her eller ei.
Da var valget enkelt. Siste gang vi setter føttene våre der.

9  Takk, Fredrik N
Les flere anmeldelser
Anmeldt 29. mai 2016 via mobile enheter

Har kan ungene få boltre seg og leke i trygge rammer. Tilogmed på travle dager er det mer en god nok plass inne i parken. Mange gravemaskiner for små maskinentreprenører.

3  Takk, HermanStein

Reisende som så på Soma Gård, så også på

Har du vært i Soma Gård? Del dine erfaringer!