“Perfekt besøk”

Soma Gård
Vurdert som nr. 6 av 33 ting å gjøre i Sandnes
Attraksjonsdetaljer
Anmeldt 24. juni 2018 via mobile enheter

Hadde en flott opplevelse på Soma gård med familien. Området er strøkent, rent og ryddig. Masse av boltreplass for ungene. Kjekke lekeapparater for alle aldre. En av få plasset der en ikke blir loppet for penger. Tilrettelagt for å nyte medbrakt mad. Nok av benker og griller

Takk, Kjetil R

Anmeldt 14. juli 2017 via mobile enheter

Vi var 2 familier som koste oss i flere timer, ungene var i aktivitet hele dagen med alt fra hesteridning, trampoline , tråbiler, hoppeslott mm. Vi grillet på en av de store grillene,husk å ta ned grillkull. Kan bli litt vått på plenene, ha gode sko .
Anbefales !

1  Takk, purplechampagne379
Anmeldt 10. juni 2017 via mobile enheter

Mye å gjøre og mye å se, masse benker, spiseplasser, dyr å ta på, traktorer, fuglepark, hoppeslott, trampoliner, sandkasser, grill mulighet osv

1  Takk, Erling H
Anmeldt 8. desember 2016

Fantastisk sted å være når det er oppholds og fint vær både for store og små. Mange dyr, kan hoppe i høyet, grille leke og kose seg flere timer her. Anbefales virkelig.

1  Takk, dossi78
Les flere anmeldelser
Anmeldt 29. september 2016

Utrolig koselig sted. Både masse koselige dyr og andre kjekke aktiviteter. Ingen problem å bruke tiden fra åpning til stengetid her.

1  Takk, Evatoneb

Reisende som så på Soma Gård, så også på

Har du vært i Soma Gård? Del dine erfaringer!