Kjempekos for hele familien

Kjenpefint sted å tilbringe en dag.. De har masse dyr, og trampoluner, hoppeputer, sandkasser med... les mer

Anmeldt 6. august 2019
katrineh186
Sandnes, Norge
Supert for de små

Anmeldt 22. juli 2018
Jak0bT
Drammen, Norge

Anmeldt 6. august 2019 via mobile enheter

Kjenpefint sted å tilbringe en dag.. De har masse dyr, og trampoluner, hoppeputer, sandkasser med mye mer...
De har og gapahauker du kan slappe av i.. Og flere grill områder så en kan ta med lunsj/ middag..
Noen få ting er innendørs, ellers er alt ute, så best på regnfrie dager..
Men er det noen sprette byger går det fint da man kan sette seg ned i gapahauken og vente i 10 min til det er over

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, katrineh186
Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Masse boltreplass, vakre anlegg. Gode priser. Ungene på 3 elsket stedet. Gode fasiliteter også for mødre og de aller minstes behov.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Jak0bT
Anmeldt 24. juni 2018 via mobile enheter

Hadde en flott opplevelse på Soma gård med familien. Området er strøkent, rent og ryddig. Masse av boltreplass for ungene. Kjekke lekeapparater for alle aldre. En av få plasset der en ikke blir loppet for penger. Tilrettelagt for å nyte medbrakt mad. Nok av benker og griller

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, 143kjetilr
Anmeldt 14. juli 2017 via mobile enheter

Vi var 2 familier som koste oss i flere timer, ungene var i aktivitet hele dagen med alt fra hesteridning, trampoline , tråbiler, hoppeslott mm. Vi grillet på en av de store grillene,husk å ta ned grillkull. Kan bli litt vått på plenene, ha gode sko .
Anbefales !

Dato for opplevelse: juli 2017
1  Takk, purplechampagne379
Anmeldt 10. juni 2017 via mobile enheter

Mye å gjøre og mye å se, masse benker, spiseplasser, dyr å ta på, traktorer, fuglepark, hoppeslott, trampoliner, sandkasser, grill mulighet osv

Dato for opplevelse: juni 2017
1  Takk, eherstad