“Utrolig skuffende”

Kjøkken: Skandinavisk
Middagsalternativer: Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Levering, Reservasjoner
Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Vi kom fra Bergen med fly og tenkte jule tallerken på Lura Turistheim Sola måtte være tingen, da vi er veldig fornøyd med Sandnes avdeling. Her var det bare skuffelse, pinnekjøtt var ikke kokt, medisterkake og pølse var smakløse og kalde. Ribben var helt ok, men kunne vært varmere. Vi var der den 9 november ca kl 1715. Ps der var og en del graps på gulvet som ikke ble tatt opp.

2  Takk, KnutH248

Anmeldt 17. oktober 2018 via mobile enheter

Sursteik med poteter, brun saus og grønnsaker samt en raus porsjon waldorf smakte fortreffelig.
Her får du gode porsjoner med velsmakende husmannskost til greid priser. Absolutt å anbefale for en enkel og rask middag og ikke minst for overtidsmat eller lignende.

Takk, Roy50srg
Anmeldt 30. august 2018 via mobile enheter

Lura turistheim er ikke det samme som det var før, har forskjellige retter etter som hvilken dag det er i uken.. Har noen retter som er veldig bra mens andre er ikke mer enn helt ok..

Dato for besøk: desember 2017
Takk, 746fredrikg
Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Nydelig fiskegrateng, hjemmelaget med revne gulerøtter. Som mor hadde laget det. Kr 179 for så mye mat er ok.
Nydelig

Dato for besøk: august 2018
Takk, palkvam
Anmeldt 4. juli 2018 via mobile enheter

Populær Kafé og meget god Norsk/Husmannskost Mat. KOMLER en dag i uken. Greie og OK priser. Må hente maten selv i betjeningsdisk.

Dato for besøk: juli 2018
2  Takk, henning07

Reisende som så på Lura Turistheim, så også på

Har du vært i Lura Turistheim? Del dine erfaringer!