“Ble langt ifra mett!”

Kjøkken: Skandinavisk
Middagsalternativer: Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Levering, Reservasjoner
Anmeldt 23. september 2020 via mobile enheter

Kom hjem nå for å nyte takaway , min favoritt; biffgryte. Så lite kjøtt har jeg aldri opplevd å få fra Lura, og ble ikke mett i det hele tatt! Skuffet!! Jeg spiser vanligvis liten porsjon kjøttkaker, og blir stappmett.
Potetene var svære, så mulig jeg ville blitt mett om jeg spiste dem opp. Det var 3 av de vanlige kjøttstrimlene!!!, ellers bare skav, så dette holder ikke mål.

Dato for besøk: september 2020
Takk, lottaterracotta

Anmeldt 5. juni 2020

Ikke forandret til det bedre, mye høylydt roping fra de kafeansatte til kjøkkenet etter uferdig mat, stod uvanlig lenge i en kort kø utenfor disken, og lurte på hvor jeg skulle sette meg å spise, absolutt alle bord var fulle av brukte tallerkener, ingen ryddet på de 15 minutter jeg stod der. Reinsdyrgryta jeg stod der for var utsolgt uten at det var opplyst på menyen. Tallerkenen jeg til slutt valgte var slettes ikke velfylt, her skrumper porsjonene inn, har også lagt merke til dette ved tidligere besøk de siste 3-4 årene. Blir ikke like mett og fornøyd som før. Dessert her er utelukket, om det ikke ligger en skjult gullring i den - svindyr! Prisene på middag har økt betraktelig. Nei, Lura Turistheim er ikke lengre et opplagt valg ved et Sandnes besøk for oss.

Dato for besøk: mai 2020
Takk, mona1970
Anmeldt 15. februar 2020

Skjønner ikke de som hauser opp denne plassen.Kjøttkakene er fæle med industri preg,vassne poteter.Kjøp joikaboller på boks heller.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, 768fredrikj
Anmeldt 26. januar 2020 via mobile enheter

God norsk tradisjonsmat. Gode porsjoner og hyggelig betjening. Alltid masse gjester som igjen viser at folk er fornøyd. Et trygt valg.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, odd4327
Anmeldt 10. desember 2019 via mobile enheter

Lura Turistheim har vært en lokalkjent restaurant i mange år. Vi ble skuffet. Pinnekjøttet var seige og maten var lunken. Innredningen på lokalet passer til folk som ikke bryr seg om atmosfære og vil bare ha kjent mat for litt billigere penger.

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, MyD140713

Reisende som så på Lura Turistheim, så også på

Har du vært i Lura Turistheim? Del dine erfaringer!