“Middag”

Kjøkken: Skandinavisk
Middagsalternativer: Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Levering, Reservasjoner
Anmeldt 15. august 2021

Bestilte panerte svinekoteletter. Kjøttet var seigt, og det var ikke mye kjøtt. Mye bein .Det blir nok ikke fler besøk.

Takk, jorunnw1966

Anmeldt 14. november 2020 via mobile enheter

Jeg var her med familien min og spiste. pinnekjøttet var seigt, og fant hår i maten som gjor at appetitten forsvant fort. risgrøten er også smakløs
Kotelettene er greie

Dato for besøk: november 2020
Takk, MarkusBosvik
Anmeldt 23. september 2020 via mobile enheter

Kom hjem nå for å nyte takaway , min favoritt; biffgryte. Så lite kjøtt har jeg aldri opplevd å få fra Lura, og ble ikke mett i det hele tatt! Skuffet!! Jeg spiser vanligvis liten porsjon kjøttkaker, og blir stappmett.
Potetene var svære, så mulig jeg ville blitt mett om jeg spiste dem opp. Det var 3 av de vanlige kjøttstrimlene!!!, ellers bare skav, så dette holder ikke mål.

Dato for besøk: september 2020
Takk, lottaterracotta
Anmeldt 5. juni 2020

Ikke forandret til det bedre, mye høylydt roping fra de kafeansatte til kjøkkenet etter uferdig mat, stod uvanlig lenge i en kort kø utenfor disken, og lurte på hvor jeg skulle sette meg å spise, absolutt alle bord var fulle av brukte tallerkener, ingen ryddet på de 15 minutter jeg stod der. Reinsdyrgryta jeg stod der for var utsolgt uten at det var opplyst på menyen. Tallerkenen jeg til slutt valgte var slettes ikke velfylt, her skrumper porsjonene inn, har også lagt merke til dette ved tidligere besøk de siste 3-4 årene. Blir ikke like mett og fornøyd som før. Dessert her er utelukket, om det ikke ligger en skjult gullring i den - svindyr! Prisene på middag har økt betraktelig. Nei, Lura Turistheim er ikke lengre et opplagt valg ved et Sandnes besøk for oss.

Dato for besøk: mai 2020
Takk, mona1970
Anmeldt 15. februar 2020

Skjønner ikke de som hauser opp denne plassen.Kjøttkakene er fæle med industri preg,vassne poteter.Kjøp joikaboller på boks heller.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, 768fredrikj

Reisende som så på Lura Turistheim, så også på

Har du vært i Lura Turistheim? Del dine erfaringer!