“Dårlig service, dårlig mat”
Anmeldelse av Sandnes Sushi

Sandnes Sushi
Vurdert som nr. 47 av 88 Restauranter i Sandnes
Kjøkken: Japansk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 5. november 2018

Det tok lang tid før maten kom. Hadde bestilt 6 biter sushi, suppe og vårruller. Sushirisen var kompakt og hard, kamskjellet smakte rart, misosuppen hadde ikke miso, vårrullene var helt mosete inni. Da servitøren skulle gi meg vårrullene til sist, ryddet hun ikke av det jeg var ferdig med. Møkkaplass!

Takk, Traveler10595663775

Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

Maten er god, men det tar for lang tid fra man bestiller til man får den. I vårt tilfelle tok det 40 minutter. Vi rakk ikke å spise og måtte ta med oss maten. Skjerpings!

Takk, kristiankrok
Anmeldt 24. august 2018 via mobile enheter

Lokalet ligger i Amfi - Vågen 33 rett ved kino.
Supert sted for et raskt måltid eller take away
God meny og smakfull sushi

Dato for besøk: august 2018
Takk, D5809PKhelenb
Anmeldt 10. august 2018 via mobile enheter

God sushi, hyggelig personale og fint interiør. Helt greit lunsjstopp når man er på Vågen og handler.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 911kristinm
Anmeldt 15. september 2017

En fantastisk matopplevelse, og etter min mening mye bedre smak og ikke minst billigere enn Sabi Sushi. Ligger også en kino rett over hjørnet. Spiser her flere ganger i måneden.

Dato for besøk: september 2017
1  Takk, malikamortazeva

Reisende som så på Sandnes Sushi, så også på

Har du vært i Sandnes Sushi? Del dine erfaringer!